/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
driver
Fra : 6600
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 14-10-07 11:19

jeg får hele tiden en firkant på skærmen
"enhedsdriveren til enheden ATI Techlogies forhindre computeren i og gå stanby INC: 3D RAGE PRO AGP 2x" er der nogen som kan hjælpe mig

jeg er meget dårlig til engelsk så hjælpen skal helst være på dansk.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-07 11:26

XP styresystem ??

Se efter i Enhedshåndtering om der er problemer med din grafikkort driver.

Start - højreklik denne computer - engenskaber - enhedshåndtering - hardware. Se efter gule spørgsmålstegn

Godkendelse af svar
Fra : 6600

Dato : 14-10-07 16:44

Tak for svaret Fijala.
Men det hjalp ikke fluebenet var grønt
så den firkant kommer stadig
flemmingo

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-07 17:43

Grønt flueben, Hvor ? Det har jeg aldrig set før. Gult spørgsmålstegn betyder en manglende eller defekt driver.
Geninstaller din driver til dit grafikkort og se om det hjælper. Prøv evt. en systemgendannelse tilbage til hvor det virkede.

hent evt dette lille program og se hvad for hardware der er i din pc. Der er direkte link til producentens hjemmeside.

http://majorgeeks.com/download4181.html

bare klik på en af download stederne og det vil selv gå igang.

Kommentar
Fra : 6600

Dato : 15-10-07 10:14

Jeg var inde på majorgeeks.com den skannede godt nok computeren og fandt også den fejl
som jeg har omtalt,men da jeg gik videre kom jeg ind på en amerkansk søge maskine den ville have 3o dollar for et år hvis man ville opdatere driveren
tror du ikke der er en mulighed her i danmark
hvordan genindstiller jeg driveren til grafikkortet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-10-07 17:52

den har du vel på en cd eller lign. den er med da du købte pcen. Den ligger på den cd der hedder noget med Mainboard Utility eller sådan noget i den retning. I Everest fik du at vide hvad dit grafikkort hed. Så gå ind på producentens hjemmeside der kan du hente den gratis. Hvis du ikke kan finde den så lad mig vide hvad den hedder samt hvad din pc hedder så skal jeg se om jeg kan finde den til dig.

Kommentar
Fra : 6600

Dato : 15-10-07 21:56

Hej Fijala.
Et eller andet er sket men den firkant har ikke været her idag så moske er problemet løst.
Ellers høre du fra mig igen.
hilsen flemmingo