/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sti til brugerordbog
Fra : amandaKanDu
Vist : 589 gange
500 point
Dato : 14-10-07 09:13

Er der ikke lige en der kan give mig stien til brugerordbogen i Word 2007 ??? - det haster!

Mange tak.
Amanda

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 09:29

Start med at åbne programmet, gå til toppen og tryk på "hjælp", jeg kan ikke umiddelbart hjælpe dig, da du ikke oplyser, hvad du skal bruge den til, - skal du tilføje ord?Slette rette ord eller hva?

Når du trykker på hjælpe knappen, og skriver - brugerordbog - kommer løsningen frem

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 09:30

Inde i Word > Funktioner-Indstillinger-Stave- og gramatikkontrol...

Det er sikkert ikke æntret siden Office 2003 eller hva?

Prøv det...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 09:31

Høhø "æntret" skulle selvfølgelig være ændret...

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-10-07 09:45

Jeg skal ikke ind i Word, men skal bruge stien til brugerordbogen i Trados

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-10-07 09:56

Tak for hjælpen, jeg fandt selv ud af det.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 13:57

Jamen det var da vældy fint... Indgangen til det var vel stort set den samme?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-10-07 14:04

Besvarede spørgsmål fra amandaKanDu 8
Annullerede spørgsmål fra amandaKanDu 6

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-10-07 17:27

Citat
Indsæt Jamen det var da vældy fint... Indgangen til det var vel stort set den samme?

Office 2007 opbygningen er fuldstændig forskellig fra de øvrige office.
Man kan tydeligt se at du aldrig har haft fat i det.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 14-10-07 17:29

OG JA, JEG HAR HAFT 6 ANNULLEREDE INLLÆG - OVER 2 ÅR, det er meget ikke, men jeg har rent faktisk ikke fået svar på mine spørgsmål