/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Futurama
Fra : xtx
Vist : 620 gange
200 point
Dato : 13-10-07 14:46

Hey
Er der er nogen der ved hvor man kan købe Futurama sæson 5 henne??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-10-07 14:59
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-10-07 15:02

- den er ikke udkommet på DVD endnu...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-10-07 15:03

NB:
Kilde = http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Futurama
Citat
Sæson 4 og 5 er den samme sæson ifølge FOX. Futurama blev aflivet i foråret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 15:04
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 15:09

Nå.....

Fox har fjernet dem......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-10-07 15:21

Fandt dette:

Apparently people seem to be having difficulties determining whether Futurama has 4 or 5 seasons.
Well here's the story:
Blame FOX, Futurama was created over 4 productions seasons, however FOX aired them over 5 television seasons. After Futurama was cancelled FOX also aired the 16 previously unseen episodes as "season 5". Thus creating this confusion.

Futurama in it's DVD -state is, and shall forever (most likely) be 4 seasons with the following layout.
Volume/Season 1 || 13 Episodes
Volume/Season 2 || 19 Episodes
Volume/Season 3 || 22 Episodes
Volume/Season 4 || 18 Episodes

If anyone is interested I'll be more than happy to share the names of all the episodes and their respective order. I don't have the energy to do it right now, but upon request will be happy to oblige
.
However there will be 4 episodic movies about Futurama with the following titles.

Futurama: Bender's Big Score
Futurama: The Beast with a Billion Backs
Futurama: Bender's Game
Futurama: The Wild Green Yonder

Like previously stated, they will be released in a episodic format with 4 episodes/movie.

Over n' Out

----------------------------------------

God weekend

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 17-10-07 09:41

så det I siger er, at der har været 5 tv sæsoner, som er slået sammen til 4 dvd'er??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-07 14:23

Ja....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-10-07 17:23

xtx... har du i det hele taget ulejliget dig med at kigge på henviste link(s)?
Siden du spørger, som du gør

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 21-10-07 10:43

Det har jeg faktisk.. men ville bare være helt sikker.. det er bare fordi en af mine venner siger at der er mange flere end 4 sæsoner.. (hvilket jeg så bare ville tjekke)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 21-10-07 10:52

Det er der så IKKE.....

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 21-10-07 11:32

Tak for svaret refi. det var sgu ærgeligt, blev lige så glad da jeg troede der var flere sæsoner..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 11:33

Selv tak....