/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Julefrokost!
Fra : trudslevperle
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 13-10-07 14:18

Vi skal have julefrokost på arbejdet, og jeg mangler ideer. Vi er både børnehave og vuggestuepersonale ca. 10 stk. der skal have det sjovt. Men vi har jo ikke uanede mængder af penge og derfor må vi nødvendigvis være kreative.... er der nogen der har en god idé?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 13-10-07 14:28
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 14:28

Jep....

I giver hver en tier om ugen til frokosten nærmer sig..... (eller en tyver)

Så er der både til mad og drikke.....

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-10-07 14:35
Kommentar
Fra : benner87

Dato : 13-10-07 21:52

Uffe holm'

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-10-07 21:56

I skal have en te-fest. I køber en masse forskelligt te og en af jer tager en guitar med. Det er billigt og lige jer er jeg sikker på!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-10-07 23:38

Altså.... under hver terlerken ligger et navn på et af børnene som alle kender. Det er nu på tur hver enkel persons opgave at illuere det barn ved karektaristika og sproglige vendinger og de andres opgave at gætte hvilket barn det drejer sig om.

Bed alle om at aflevere et lille foto af sig selv som nyfødt og fotokopier alle billeder på et samleark A4 og gæt hvem der er hvem...en præmie til vinderen med flest rigtige.

Lav en tipskupon med spørgsmål som omhandler spørgsmål med relevans til instititionens historie ...hvilket år blev vuggestuen opført, hvor mangen Louiser har været indskrevet o. s. v. ....det kræver en del research.

Bed alle om at aflevere en gave til 25 kr. der begynder med bogstav L og spil terningsspil om pakkerne ...en sekser; nap en gave fra en anden (på tid)

Bed alle om at tage en (eller halv) flaske af deres faroritsprut med og lav en hjemmebar så bliver festen da skudt igang

Ziggy99

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-10-07 01:09

og så en god omgang te drikkeri og guitar musik.. så skal i sidde i rundkreds og synge hippie sange.... PEACE!!!