/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet over Siemens C45
Fra : Kaa.eL.Haa
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 05-02-03 09:40

Jeg har købt et datakabel fra Thansen...

Nu vil jeg gerne kunne gå på Nettet fra min computer over mobilen...

Kan man det??

Computeren er en Compaq bærbar.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 10:38

Det tror jeg faktisk ikke du kan, ikke fordi jeg har forstand på det, men jeg har søgt på nettet, og bl.a. på http://www.tdcmobil.dk/u_22099.htm er din telefon ikke på listen !!!

Men jeg kan du kun opfordre dig til at kontakte TDC og spørge hvad du har af muligheder
Du kan kontakte dem gratis på telefonnummer 80 80 80 20, og de har åbent døgnet rundt.

Accepteret svar
Fra : prisme

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-03 20:34

Hej Kaa.eL.Haa

Det kan du sagtens, men det afhænger af operatøren. Jeg foreslår at du kontaker din operatør og høre mere:

TDC nr. 80 80 80 20.

Sonofon nr. 72127212 eller GRATIS nummer 80292929

Orange nr. 80 40 40 40

Eller direkte til siemens mobile i danmark 35 25 86 00

Jeg har selv en C45 og jeg ved at man kan for jeg skal have det lavet på min bærbare. Du bør nok lige være opmærksom på at det er noget dyrer end almindeligt stationeært internet...

Mvh
Prisme
IT-supporter

Kommentar
Fra : sums

Dato : 11-05-03 00:35

ja ja, det er der ikke noget problem ved... men de forste par gange kan det være lidt svært :)