/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
kolau
Fra : betonjens1
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 12-10-07 14:06

er der nogen der kender nogle menesker der er med i et fællesskab hvor de sammen indkøber nogle kalve og passer og plejer dem til de bliver slagtemodne og derefter fordeler kødet om efteråret,jeg søger en hjemmeside eller kontagt med disse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-07 15:04

Jeg har set det i Tibet.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-10-07 16:45

Jeg har osse set det i dk. ...Leder lige...

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-07 16:56

.....Her er en:

http://www.sundbyko.dk/

Der er udsolgt af andele. Men foreningen (Sundby kogræsserforening ) hjælper gerne med at starte nye foreninger. Så de ved sikkert, om der er nogle foreninger i nærheden af hvor du bor, betonjens. Åja, der er links til 8 andre "kogræsserforenenger" på hjemmesiden..

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 13-10-07 02:23

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-10-07 14:38

Tak for accepten af mit svar, og god fornøjelse med bøfferne..