/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
tele2
Fra : dordi
Vist : 553 gange
25 point
Dato : 12-10-07 11:04

Skal, skal ikke skifte abonnement. Har fundet min "drømmemobil", ihverfald drømmemobil i denne mdr , ved tele2 til 2 kr, selvfølgelig skal man så oprette abonnement hos dem, et free abonnement, men men men, hvordan er det med tele2, nogle der har gode/dårlige erfaringer med dem???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-07 14:43

Der er INTET i vejen med Tele2.....

Har haft dem de sidste 15 år - intet at klage over....

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 25 point
Dato : 12-10-07 15:13

Vi har haft tele2 fra før de startede op officielt i Jyllandsområdet, jeg tror det var i efteråret 1996. I dag har vi kun mobiltelefoner - af samme grund som dig. To Nokia 3161 hos Tele2 kostede sammenlagt 1.000 kr. andre selskaber skulle have ca. 4.000 kr. på samme tidspunkt.

Vi har haft fastnet, bredbånd og mobiler, og har altid været tilfreds med Tele2. Vi har alene skifter pga. bedre pris og dækning. Så benyt du dig roligt af Tele2.

Kommentar
Fra : nemifan

Dato : 12-10-07 15:19

jeg syntes de er gode.... jeg mistede mit abbon. og fik en med blue tooth og jeg savner min anden

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-10-07 15:21

Tele2 er jo for nylig blevet købt af Sonofon, så med tiden beliver alle kunderne flyttet med over, og det kan man jo kun være glad for

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 12-10-07 21:59

Hej.Har også haft Tele 2.Gik for flere år siden over til Telmore som er billigere og lige så gode.Hos dem kan man også købe telefoner.Men prøv at kigge på deres hjemmeside www.telmore.dk Det koster ingenting.Mvh ilgp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-10-07 07:59

har været kunde hos dem og bliver det aldrig mere

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 13-10-07 14:33

Hej rotw.Det er underligt der kan være så stor forskel på tilfredsheden.Har altid været godt tilfreds og dem vi kender der også har dem,er også godt tilfredse.hvad mon det kan være der gør den store forskel?God weekend til jer alle.
Med venlig hilsen ilgp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 14:35

Ethvert firma har utilfredse kunder

Hvis der er flest af dem skal man holde sig væk.....

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 13-10-07 16:24

Hej igen.Ja så længe jeg er tilfreds med Telmore bliver jeg hos dem,og anbefaler dem gerne.Men folks behov er jo også forskellige.
mvh ilgp

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 16-10-07 18:53

Tak for svaret alka.