/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Program til win til at dele
Fra : zith
Vist : 611 gange
182 point
Dato : 12-10-07 10:30

Halløj

Jeg leder efter et proram til at dele skærmen op i 2 hvor man har 2 forskellige programmer kørende på samme skærm... nogen der kender sådanne programmer???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-10-07 10:41

- det er vel bare at åbne to programmer ved siden af hinanden... Eller vil du køre med to systemer f.eks XP/Vista på en skærm? Hvis det er tilfældet får du et problem...

God weekend

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-10-07 10:45

Det er meningen at der skal køres en powerpoint og en film og de skulle jo gerne kører i fuld skærm eller i dette tilfælde halv skærm ;) så man kun kunne se dias showet og filmen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-10-07 10:46

gør som Stouenberg skriver
og højreklik på den frie del af proceslinien og del lodret

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-10-07 10:49

ja men så kan jeg stadig ikke få det vist i fuld skærm så kan man se alle de kanter rundt om og var meningen de skulle væk osse

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-07 18:04

Det er jo bare at tilpasse billedet til skærmen ved at trække i det med musen, selv om det på den måde vil blive noget aflangt i det. Det skal jo helst passe i længde og bredde for at billedet ikke er forvrænget.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-10-07 12:27

- "de kanter" du skriver om, kan du kun fjerne ved at vælge "fuld skærm". I det øjeblik du gør det, vil programmet dække over det andet du åbent... alternativet er 2 skærme.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 29-10-07 12:37

Jamen var netop der spørgsmålet det kom om det kunne lade sig gøre eller løsningen kun var 2 skærme

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-10-07 13:07

Har du et nvidia grafikkort/driver,
så kan du bruge den indbyggede, nview desktop>
http://www.nvidia.com/object/feature_nview.html
Kan aktiveres i driver boksen.

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 29-10-07 20:03

med 2 skærme så skal du grafikkort jo være i stand til at køre med 2 skærme på engang

Kommentar
Fra : zith

Dato : 30-10-07 15:34

det der nView Multi-Display er så til 2 skærme?? så det er faktisk bare et grafikkort med 2 skærme output så vidt jeg har forstået

Og det vidste jeg godt man kunne men det smarte var jo netop ikke at have 2 skærme men stadig samme funktion.

Annuller spørgsmålet
Fra : zith

Dato : 05-11-07 13:08

Jeg har desværre ikke modtaget et svar der svarede på mit spørgsmål.