/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
spisesteder i Rom
Fra : hovsada
Vist : 2618 gange
300 point
Dato : 12-10-07 09:28

jeg efterlyser spændende spisesteder i Rom - steder man skal kende for at finde dem - hyggeligt interiør/rimelige priser !

venter spændt !

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 12-10-07 11:14

Prøv at gå på undersøgelse på http://rom-guide.dk - her er simpelthen alt, hvad der er værd at vide om rom...

Spisesteder (med beskrivelse) sku' være her:

http://rom-guide.dk/Emnesider/UNDER_REJSEN/MAD_OG_DRIKKE/Emnesider/SPISESTEDER_INDEX_SIDE.htm

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-10-07 21:29

OK

Rom har en utrolig masse turistfælder, men hvis du bevæger dig en smule out of center kan jeg anbefale kvalitet for en billitg penge:

Fra metrostation Termini, gå ad via Masala til højre mod piazza indpendenza og venstre ad via castefidario og i sidegaderne op mod settemore ..herfra til højre af næste paralell side gade eller over gaden og til højre af via Flavia, hvor der findes fantastiske raetauaranter WOW efter ca. 300 meter. skaf et gratis bykort

Dette er ikke så fancy place of town, men du finder en masse lækre restauranter til en rimelig pris.

Hvis du er ligeglad med pris/kvalitet så er Rom et slaraffenland og især frokost sandwich/pasta er til at betale overalt ....hmmm pas på ølpriserne hvis du er i nærheden af et monoment.....hehe det er du hele tiden

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-10-07 21:31

Citat
Indsæt din tekst her
nej venstre

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-10-07 21:34

til højre af via Flavia...no no venstre