/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
innowell
Fra : kim_wena
Vist : 1183 gange
10 point
Dato : 12-10-07 09:02

Er der nogen som har taget en uddannelsen her eller har noget erfaring med skolen? www.innowell.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-07 09:05

Citat
Innowell er udbyder af alternative uddannelser på fjernundervisning,

Stiller store krav til eleverne.
Diciplin diciplin diciplin.

Kommentar
Fra : kim_wena

Dato : 12-10-07 09:09

har du taget en uddannelse der? Det er zoneterapi uddannelsen jeg er interesset i. De siger at det tager 6-9 måneder at læse til zonetreapeut. Det tager 1 1/2 til 2 år andre steder. Whats the catch?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-07 11:46

Citat
De siger at det tager 6-9 måneder at læse til zonetreapeut. Det tager 1 1/2 til 2 år andre steder.

Det betyder bare hårdt arbejde. For koncentreret indlæring er ikke helt smart.
Man glemmer for meget.