/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Audio afspiler
Fra : pepsimax
Vist : 583 gange
175 point
Dato : 11-10-07 20:46

Hej

Jeg skal bruge en audio afspiller hvor jeg kan
ændre buffer størrelsen, da jeg skal lytte til nogle
filer på nettet

har i et godt foreslag hvilken jeg skal skal vælge

mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-07 01:22

Jeg er ikke helt med på hvad du mener, alle afspillere kan da have en hel lydfil i bufferen, og en video fil også, hvis det er fordi musikken hakker, så har det noget at gøre med hastigheden på nettet, du kan så vente med at afspille til hele filen er hentet, hvis det er fordi at du vil gemme streamet musik, så har det ikke noget med buffer størrelsen at gøre, så skal du bruge en lydoptager, i stedet for en afspiller.
Kom med noget mere input, så vi bedre kan forstå dit problem og hjælpe dig

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 12-10-07 09:36

Jeg vil gerne afspille en lyd fil på 85 mb MEN
Den skal ikke hente hele filen ned før den afspiller den

Og da forbindelsen ikke altid er helt i top ville
Det være godt hvis den kunne hente eks 2 mb inden den
Begynder og spille

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-10-07 11:23

winamp er i stand til at ændre buffer størrelsen under dens directsound settings, men hvor meget ved jeg ikke.