/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Den Blå Avis Tyskland
Fra : JJservice
Vist : 16077 gange
25 point
Dato : 05-02-03 00:03

I Danmark har vi Den Blå Avis på nettet, jeg ved at man også kan købe en ligende avis i Tyskland, har de ikke sådan at man kan se den på nettet? Er der nogen der kender deres adresse ? Jeg har søgt men kan ikke finde den.
Er der andre steder i Tyskland hvor man kan kigge efter brugte Plasma skærme og projektore, da dette marked ikke er så stort i DK.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 05-02-03 06:29

Hvad med at kigge på Ebay? Der er en tysk udgave på Ebay.de

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 25 point
Dato : 05-02-03 07:29

prøv www.gebraucht.de eller www.gebraucht-laden.de der findes sikkert flere. ellers kontakt den blå avis de optager da også annoncer til andre lande.

hilsen thomas

Kommentar
Fra : JJservice

Dato : 05-02-03 11:30

Til Wacher
Jeg kigger meget på EBay. Men hvis det er billigt er det rimligt useriøse tilbud der forsøger at nare penge fra folk ved at de skal sende dem til dem ved en eller anden penge overførelse, ellers kommer priserne tit op i et for højt leje ( normal butiks pris).
Det var beder hvis man kunne finde annoncerne i den tyske blå avis Tyskland( som jeg stadig gerne vil have en add. på) så havde man mulighed for at se prisen med det samme og måske få "pruttet" lidt af.
Hilsen John