/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
manga tegninger....?
Fra : maja-hjort
Vist : 7602 gange
20 point
Dato : 10-10-07 10:08

jeg leder efter en god side med manga tegninger.... Helst piger....

har været inde på tegnebordet.dk men der er alt for meget forskelligt.... skal bruge en side kun med manga-stil...

er begyndt at tegne manga og mangler nogle ideer....

håber i kan hjælpe mig...

på forhånd tak....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-07 10:10
Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 10-10-07 10:16

vil helst ha konkrete sider.... ikke de der google søge resultater....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-07 10:18

jamen det kan jeg da godt forstå - så søg selv og find lige det du ønsker

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-10-07 10:19

Du kan også købe en bog i Bog og Idé, hvor du lærer at tegne Mangategninger fra bunden.
Kan ikke huske hvad den hedder. Tror egentlig bare den hedder: sådan tegner du manga

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 10-10-07 10:20

har skam prøvet men kan ikke finde det jeg leder efter.... og har haft gode resultater med jer her inde...

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 10-10-07 10:23

ved godt man kan købe bøger men hvis der nu var en side her inde med det samme så sparrer jeg jo en del....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-10-07 10:27

Den koster ca 100 kr. Dyrere er den såmænd ikke. '

Og der er til mange timers fornøjelse.

http://community.dr.dk/default.ns?strItemID=club&lngClubID=109&strSection=forum&action=viewcontribution&intContributionID=39787

Ellers prøv biblioteket, du ved dem med rigtige bøger

Her kan du låne dem gratis i en måned.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-10-07 11:34
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-10-07 14:10

Jeg tror du har bedre glæde af at havde en bog ved siden af dig mens du tegner. Selvfølgelig kan du printe ud, men biblioteket kan virkelig overøse dig med gode vejledninger - jeg ved det for vi har haft lånt en del selv.

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 24-10-07 22:03

Har du prøvet denne side, der er ganske mange mange manga tegninger herinde
www.deviantart,com

Søg på feks manga:

http://search.deviantart.com/?section=browse&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5&q=manga

mvh
Vixen