/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
fup og fiduser
Fra : gulvang
Vist : 961 gange
100 point
Dato : 10-10-07 02:45

findes der andre der har erfaringer med et system der kaldes "webtv.gtrade.pdf" og hvordan jeg får det til at fungere?eller er det bare et program der er beregnet til at tømme folks lommer. mvh.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 10-10-07 07:52

Hej

Jeg ved heller ikke rigtig om siden er så seriøs..... selve websitet er jo ikke lige frem "proffesionelt" men det kan jo være en smags sag.

Det der mere gør mig urolig er det, at der et godt stykke nede på siden skrives meget om teen sex, babes osv......

Samtidigt ser det for mig ud til, at de forsøger på at fortælle at de er undergivet love og regler fra USA.....!!!!

Har fundet et par links hvor der heftigt diskuteres om netop "firmaet", så kan du jo selv se hvad du har lyst til...(læs: hva du tør)

http://debat.jubii.dk/%C5bent+forum/%C5ben+debat/gratis+tv+via+internettet_504631.html

http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=119959

Kommentar
Fra : OBenned

Dato : 14-12-07 00:49

Der er flere ting der tyder på at det er fusk.

Prøv at se på billederne af folk der "anbefaler" dette.
I bunden har de fundet nogle awards, for det meste når man følger på dem, så skulle de føre til en anmeldelse, men her fører de til deres betalings side.
Sidste grund til jeg ikke vælger at tro på er at man må ikke vise de TV kanaler som de beskriver uden at betale afgift, hvilket jeg tvivler på med så lidt penge der er blevet smidt efter deres hjemmeside.

Mit råd: Hold dig fra dem