/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows åndsvage Update
Fra : WinXPeter
Vist : 1805 gange
100 point
Dato : 09-10-07 22:51

Så er den igen gal med Windows Update og deres snart paranoide WGA ( Windows Generende Adfærd )
Da jeg kom ind på deres updateside skulle der endnu engang installeres en ny og forbedret Installer og da den var installeret kom der en side frem:

Webstedet har fundet et problem og kan ikke vise den side, som du forsøger at få vist. Fejlnummer: 0x80070005

Har søgt på nettet og kan se at jeg kun er en af ca. en million der har oplevet det. Der er også nogle løsninger, men der er ingen af dem der har hjulpet på min PC.

Det er ikke fordi den ikke Validerer mit Windows, jeg har downloadet MGADiag.exe og den siger Genuine. Kan også gå ind på Windows Downloadcenter og downloade opdateringerne (hvor den også Validerer ) og så installere dem, men det er sgu noget omstændigt.

Jeg har mit Windows XP Pro installeret 2 gange på min PC og på den anden installation er der ingen problemer, den downloadede og installerede den nye Installer og viste straks de tilgængelige opdateringer.

Nogen andre der oplevet problemet ???

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 09-10-07 22:55

Nej på min XP-pro virker det fint.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-10-07 22:58
Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 09-10-07 23:30

Har nu prøvet Dial-A-Fix med flueben i alle ruder, men desværre har det ikke hjulpet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 23:49

Smid en PM og du er fri for WGA______for-ever

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-10-07 23:53

Disken, dig og dine PM`er . Det er et VIDENDELINGSFORUM, og det betyder vel, at vi allesammen skal kunne se løsningerne

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 23:56

Sorry til andre_ har selv haft problemet.
Lovligt eller:::
Min er lovlig, men B_Gates er blevet Paranoid ?
At hente PLAYER 11 kan jeg og godkendt ?
Når jeg installerer den ? UPS_______
din player 9 er IKKE UP TO DATE o.s.v
Og så jeg på den, installerer jeg # 10
går der kuk i script_kørslen og jeg får
fejlmeldinger, VIA VB scripts, og min firewall
går amok, over at jeg ikke VIL ændre mine indstillinger...

Bøf med MS

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 23:59

Skal da GERNE ligge den til OFFENTLIG skue.
Men går DA ud fra at vedkommendes XP er lovlig__ELLER
Men men der kommer et LINK___

SÅ ALLE KAN LAVE DERES _________LOVLIG.

Citat
Det er et VIDENDELINGSFORUM, og det betyder vel, at vi allesammen skal kunne se løsningerne

jEPS_ OG intet ANDET.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-10-07 00:07

Kender den godt (tror jeg nok), og læg den bare ind, for den er ikke ulovlig. Men er måske slet ikke WGA der er problemet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-10-07 00:10

Ikke så svært
http://www.google.dk/search?hl=da&q=XP+WGA&meta=

Citat
Link_____
VÆR VENLIG AT LÆGGE MÆRKE TIL AT JEG IKKE BAD OM AT FÅ DET
PÅ DENNE SIDE.
oM SKIDTET SMADRER DIN PC_______
Kan ikke komme mig ved.
Da intet af dette, er noget jeg ville have givet videre
----------------------------------------------------------------------------------------------------xxx

WGA Validation v1.5.723.1 - 12in1

Contents:
LegitCheckControl.dll Notification v1.5.723.1'' latest
1. LegitCheckControl.dll Notification v1.5.722.0'' (december 2006)
2. LegitCheckControl .DLL Validation v1.5.716.0 Installer (Nov 2006)
3. LegitCheckControl .DLL Validation v1.5.708.0 Installer (Oct 2006)
4. LegitCheckControl .DLL Validation v1.5.540.0.exe (Aug 2006)
5. Magic Windows .Registry (Dont use the reg file on other versions than corporate !!)
6. ChangeVLKey .script No More Asking For .DLLs
7. Delete WGA folder incorrect Data.dat
8. Delete WGA folder incorrect Data.dat
9. Genuine Validation Status Tool
10. XP CD Changer (key changer)
11. Windows XP CD Key and Product ID Changer
12. WGA nag screen
There are multiple options available to make your Windows Genuine.
Instructions given in the Apps Text box dont forget to read...
Important Read Instructions HERE (How to use this TOOL)
Before using this TOOL close all applications.
This is the newest Windows Genuine Advantage from Microsoft
''LegitCheckControl.dll Notification v1.5.723.1'' New (december 2006)
Microsoft has come out with a new ''Windows Genuine Advantage Notification v1.5.723.1''
released (2 december 2006) Also included WGA nag screen removal file.
(WindowsXP KB905474-1.5.554.0.) Windows Genuine Advantage Validation v1.5.554.0 newly added on (2 Oct 2006) and some instructions for this latest Windows Genuine Advantage Notification.
INSTALL NOTES :....................
manual in the pack!!!!!
100% working on Windows Update and no nag windows.
Good Luck....

Code:
http://rapidshare.com/files/11357074/WGA_Validation_6_in_1_AIO__By_St0L3n_.rar

---------------------------------

Contents:

LegitCheckControl.dll Notification v1.5.723.1'' latest

1. LegitCheckControl.dll Notification v1.5.722.0'' (december 2006)
2. LegitCheckControl .DLL Validation v1.5.716.0 Installer (Nov 2006)
3. LegitCheckControl .DLL Validation v1.5.708.0 Installer (Oct 2006)
4. LegitCheckControl .DLL Validation v1.5.540.0.exe (Aug 2006)
5. Magic Windows .Registry (Dont use the reg file on other versions than corporate !!)
6. ChangeVLKey .script No More Asking For .DLLs
7. Delete WGA folder incorrect Data.dat
8. Delete WGA folder incorrect Data.dat
9. Genuine Validation Status Tool
10. XP CD Changer (key changer)
11. Windows XP CD Key and Product ID Changer
12. WGA nag screen

There are multiple options available to make your Windows Genuine.
Instructions given in the Apps Text box dont forget to read...

Important Read Instructions HERE (How to use this TOOL)
Before using this TOOL close all applications.

This is the newest Windows Genuine Advantage from Microsoft
''LegitCheckControl.dll Notification v1.5.723.1'' New (december 2006)
Microsoft has come out with a new ''Windows Genuine Advantage Notification v1.5.723.1''
released (2 december 2006) Also included WGA nag screen removal file.
(WindowsXP KB905474-1.5.554.0.) Windows Genuine Advantage Validation v1.5.554.0 newly added on (2 Oct 2006) and some instructions for this latest Windows Genuine Advantage Notification.

INSTALL NOTES :....................
manual in the pack!!!!!

100% working on Windows Update and no nag windows.

Good Luck....

Made by owl4u2000.

Code:
Download:
http://rapidshare.com/files/11620668/WV_12_in_1__By_St0L3n_.rar

Password:
www.davendoff.org

------------------------------------------------------------------------------------xxx
It's a .reg file, just double click, and when it asks you to merge click "yes". Tested and working on Windows XP

Code:
http://rapidshare.com/files/49123241/Windows_XP_WGA_Activation.rar
---------------------------------------------------------------------------------xxx

Behøves jeg at smide flere links_______der ikke er ?? afprøvet
eller for den sags skyld fri for ANDET.

Men tog din udfordring OP
IKKE lige hvad jeg tænkte på_______MEN HÅBER DET VIRKER.

Kan KUN sige, at den jeg har, virker.

Men prøv links og HÅB på der ikke er andet MED

SORRY

Viden forum ????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-10-07 00:14

Den kendte jeg så ikke. Den er nok ikke helt fin i kanten

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-10-07 00:35

SÅ var en PM vel at fortrække.
Men fuck mig.
IGEN

Og håber der bliver brug for at få renset putere,
i NÆR fremtid_____________takket være MIG.

Men de ved sikkert, hvor de kan få det fjernet___IGEN
Hvis puteren starter op.

_____________________________

HVIS____WGA er så LOVLIGT, hvorfor F____
kan/ burde man SÅ IKKE KUNNE HENTE det
fra MS UPDATE, medmindre den er ''ulovlig'' / lovlig.

PÅ DEN IGEN BILL GATES

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 10-10-07 00:37

Hej igen

Det er ikke WGA godkendelse det er galt med, Windows er skam købt for gode danske guldduploner hos den lokale IT smed.

Windows bliver jo også erklæret Genuine både af MGADiag.exe og når jeg skal downloade opdateringerne fra Windows Download Center.

Og hvis det var problemmet ville den anden installation på det andet drev som er den samme Windows med samme Serienummer nok også have problemmer med det.

Men det kan få mit blodtryk op, at de hele tiden laver om på Softwaren til at opdatere når de kan læse rundt omkring på nettet at det jo skaber en masse problemmer for folk.
Havde engang efter en anden Installer udskiftning, problemmet hvor den blev ved med at stå og søge efter hvilke opdateringer min PC skulle bruge i timevis og jeg måtte geninstallere Windozer igen.

Foreløbigt kigger jeg mig lidt omkring på nettet efter guldkorn og ser hvad der dukker op her. Ellers er det heldigvis den installation jeg bruger til surf og lettere opgaver, så ulykken er ikke så stor hvis jeg igen må geninstallere.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-10-07 08:59

Halløjsa
Ifølge Microsoft.dk support, er telefonsupport gratis når det er i forbindelse med update-problemer, har brugt den en gang, men nu hvor jeg har prøvet igen, i forbindelse med en anden PC hvor update er kaput, og jeg når dertil hvor der henvises til siden (link) 'Gå til telefonsupport, gratis ved problemer med windows update', og klikker på linket, kommer man blot til en side hvor supportreglerne opsummeres, og jeg har brugt flere timer på at finde nummeret, men uden held. Ringer snart til deres hovednummer og brokker mig.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-10-07 09:03

Og hvad er så lige en PM er / står for, ??

Så er det lettere at følge med.....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-10-07 09:08

Citat
Bruger du Windows XP kan du først og fremmest prøve at vælge Start/Kør og skrive "regsvr32 msxml3.dll", klikke OK og genstarte Windows

Fandt dette på en gamle link om det kan hjælpe ved jeg ikke. http://www.winhelp.dk/98w5.htm

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 10-10-07 12:13

Godmorgen

Har lige prøvet Start/Kør og skrive "regsvr32 msxml3.dll", klikke OK og genstarte Windows, hjalp ikke.

Til Brassovitski :

Jeg så godt at der stod det var gratis i forbindelse med update-problemer, men det kigger jeg kun på som sidste udvej. Men det kan jeg så godt glemme.

Jeg har fundet ud af at det må være fordi den software som de vil installere ikke bliver installeret. Den bliver nemlig ved med at Hente og Installere hver gang jeg går ind på siden.

Hvis så bare man kunne finde ud af hvad det var de ville installere så man kunne finde det på sin harddisk, men det skriver de ikke noget om, kun at de installerer med ActiveX Komponenter, så det må vel være et ActiveX man skal lede efter. Har kigget i C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download og der ligger ikke noget. Ved ikke hvor de ellers gemmer sådan noget.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-10-07 12:22

Alt det der, har Dial-A-Fix allerede gjort. Prøv lige at lade Dial-A-Fix fjerne restriktioner. Det har før hjulpet. Billed vejledning her http://sptlarsenserious.googlepages.com/DAFBilleder.zip Kør så lige fix Windows Installer og Update bagefter igen.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 10-10-07 12:40

Dial-A-Fix skriver: Ud af 142 dedekterbare policies blev ingen restriktive policies fundet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-10-07 19:20

Citat
Og hvis det var problemmet ville den anden installation på det andet drev som er den samme Windows med samme Serienummer nok også have problemmer med det.

LOL

Dette plejer jeg at tilføje___

Citat
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion]

"CurrentBuild"="1.511.1 () (Obsolete data - do not use)"
"ProductId"="55274-640-1011873-23081"

"DigitalProductId"=hex:a4,00,00,00,03,00,00,00,35,35,32,37,34,2d,36,34,30,2d,\

31,30,31,31,38,37,33,2d,32,33,30,38,31,00,2e,00,00,00,41,32,32,2d,30,30,30,\

30,31,00,00,00,00,00,00,00,86,56,4e,4c,21,1b,2b,6a,a3,78,8e,8f,98,5c,00,00,\

00,00,00,00,dd,da,47,41,cc,6b,06,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,\

00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,38,31,30,32,36,00,00,00,00,00,00,00,b5,16,\
00,00,83,83,1f,38,f8,01,00,00,f5,1c,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,\

00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,66,e5,70,f3

"LicenseInfo"=hex:33,b7,21,c1,e5,e7,cd,4b,fd,7c,c6,35,51,fd,52,57,17,86,3e,18,\

d3,f4,8c,8e,35,32,7b,d1,43,8d,61,38,60,a4,ca,55,c9,9a,35,17,46,7a,4f,91,fc,\

4a,d9,db,64,5c,c4,e2,0f,34,f3,ea

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WPAEvents]

"OOBETimer"=hex:ff,d5,71,d6,8b,6a,8d,6f,d5,33,93,fd

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-07 19:21

Sikkert fordi den er NOTERET 2 STEDER,
På samme/ andre maskiner

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 11-10-07 21:35

Hej igen

Har lige geninstalleret og opdateret, ingen problemer.

Til Disken

Jeg har altid haft mine Windows installeret 2 gange, 1 installation til alle de programmer der sløver meget bare de er installerede og 1 til bare at skrive, høre musik og surfe og der har ikke været problemer med at jeg slet ikke kunne opdatere ud over de 2 gange jeg har skrevet om. Men det er sgu også 2 gange for mange.

Jeg ved ikke hvad licensen siger om installering på samme PC, men så længe det kan lade sig gøre nogenlunde problemfrit har jeg tænkt mig at blive ved med at have 2 Windows.

Lukker spørgsmålet og giver dig pointene, om ikke andet så har du jo givet lidt at arbejde med for en eventuel køber af spørgsmålet.

Tak for hjælpen allesammen.

Godkendelse af svar
Fra : WinXPeter

Dato : 11-10-07 21:36

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-10-07 21:15

Citat
Jeg har altid haft mine Windows installeret 2 gange, 1 installation til alle de programmer der sløver meget bare de er installerede og 1 til bare at skrive, høre musik og surfe og der har ikke været problemer med at jeg slet ikke kunne opdatere ud over de 2 gange jeg har skrevet om. Men det er sgu også 2 gange for mange.

På TELEFONEN__intet ANDET

Citat
Jeg ved ikke hvad licensen siger om installering på samme PC, men så længe det kan lade sig gøre nogenlunde problemfrit har jeg tænkt mig at blive ved med at have 2 Windows.

XP/ MS _ DK er egentlig ligeglade
Har min kørende på XXX antal maskiner, og den virker NÆSTEN perfekt.
Bortset fra NYE opdateringer der kan ØDELÆGGE___

Citat
Lukker spørgsmålet og giver dig pointene, om ikke andet så har du jo givet lidt at arbejde med for en eventuel køber af spørgsmålet.

Intet tabt i DETTE, bare LIGE om din REGEDIT, kan klare opgaven.
SÅ lige, at det er
Citat
Windows Registry Editor Version 5.00

Men__ Ha det

Jeg har altid haft mine Windows installeret 2 gange
Hvis det er på samme maskine ___Øv
Sikkert derfor, du bliver opdatere i EN´´´=
men vil/ kan IKKE have det PÅ DEN ANDEN.
Og hvis de ligger på samme harddisk__= problemer

SKÅL__

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-10-07 11:30

Halløjsa
Er det ikke lidt nørdet med 2 gange windows på samme maskine. Du kan vel bare oprette 2 brugere. Når du installerer programmer spørges der i mange tilfælde om programmet skal gælde alle brugere eller kun den aktuelle. Dette betyder vel så også at når du skifter bruger indlæses kun de programmer der er sat op til den pågældende bruger. Smart ik'???
2 gange windows på samme HD=problemer, sådan er det bare, det ved alle da ik'??