/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp+sikkerhed+sex
Fra : biksemad
Vist : 1295 gange
55 point
Dato : 09-10-07 19:57

jeg køre xp og jeg er gået i kontrolpanelet,og internetindstilinger,under generelt,og klassifikationsfilter,og aktiver,så har jeg valgt sex og justeret på skyderen for at angive det brugerne må se og jeg har valgt et niveau.så har jeg indtastet en adgangskode,for at forhindre at mine børn kan gå ind på disse sider,men nu beder den om kode også når jeg skal skifte side på bilbasen osv,hvad er galt.hvordan sletter man koden,og hvordan indstiller man det rigtigt,så man kan bruge det på børnenes bruger,så det ike blokere andet.
mvh jan

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-10-07 20:31

Du er da pervers.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 20:37

OPRET NY BRUGER__ved ikke om du kan det under ovennævnte

Men HÅBER da ikke, at du holder SEX fra ungerne.
Ellers kommer de JO hjem med små_unger før tiden.
AF REN OG SKÆR NYSGERRIGHED_ altså

http://www.google.dk/search?hl=da&q=free+pornfilter&meta=

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 20:40

SGU _ da mere henvisning__(/%# END løsninger på mit link __sorry
Ellers prøv Microsofts side, mener de tilbyder gratis filter.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 20:41

Citat
Du er da pervers.

Hvem er IKKE det-_________bilbasen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 20:45

Citat
valgt et niveau.så har jeg indtastet en adgangskode

Det skal du så ikke gøre,så skal ALLE jo kende koden til dine sikkerheds ???

OPRET en NY BRUGER, til andre under
START PROGRAMMER / BRUGERKONTI/O / NY BRUGER
Og husk at lave en kode til hver enkelt bruger, OG SÅ
KAN DU? GÅ IGANG MED AT OPSÆTTE ET FILTER___
FOR NY BRUGER 1 ? 2-3-4

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 09-10-07 21:10

nej pervers lige modsat min ven,jeg ville nemlig gøre dette for at når mine børn er på nettet,at der ikke popper alt muligt lort op,så mit spørgsmål er,hvordan sletter du kodeoret ? og kan det laves rigtig så det gør at børnene ikke kan gå ind på sider med disse indhold

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 09-10-07 21:56

jeg vil bare have slettet kodeordet,men hvordan,jeg kan ikke slette det,så det hele er normalt igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-10-07 22:05

Måske kan du sætte maskinen tilbage til før problemet ? i systemværktøjer systemgendannelse
Mvh Sune

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 09-10-07 22:10

har du været inde og indstille til standart niveauet i Windows sikkerhedscentret.
Jeg tror ikke du kan indstille sikkerhedscentret så det virker som "forældrekontrol"
Har du ikke et antivirus/firewall program med forældrekontrol som du kan aktivere?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-10-07 22:43

Citat
jeg vil bare have slettet kodeordet,men hvordan,jeg kan ikke slette det,så det hele er normalt igen

log PÅ SOM Administrator,
og gå til dine internetindstillinger og slet ? det du har lavet.

Eller SLET alle bruger-konti, og OPRET NYE = med begrænsninger
Og opret nye, FRA ADMINISTRATOR, så kan de ''kun'' slettes/ ændres af dig.

Sunowich___
Er der gået helt KUK, i det, så prøv en system-gendannelse.
Ikke helt klar over, at det SÅ ? sletter password.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 55 point
Dato : 10-10-07 02:35

Du skal ind og slå filtret fra igen, for at slette kodeordet, men så er du jo lige vidt, hvis det kun er for at undgå diverse sider som pop opper, så har du muligheden med sikkerheds programmet Spybot Search&Destroy gratis og god til mange ting, hent programmet her: http://www.spybot.info/dk/index.html installer og opdater programmet, du kan sætte den til dansk sprog, det er funktionen Immunisering der er interessant her, når du klikker på Immuniser knappen, tilføjes flere hundrede sider til Internet Explorer mappen Usikre websider(helt nøjagtig 41965 med nyeste opdatering fra den 4. oktober) og virker sådan at der absolut intet kan hentes eller installeres fra de blokerede sider, sæt programmet til at blokere siderne stiltiende, ellers får du en besked hver gang en blokeret side besøges, og ingen går glip af noget ved at undgå disse sider(siderne kan vises, men der kan ikke hentes noget fra dem) dermed undgåes de værste farer for at der kommer uønskede popup sider, du skal selv sørge for programmet bliver opdateret og immunisere Internet Explorer, denne sikkerhed kan omgåes ved at bruge for eksempel Firefox som browser, hvis du helt vil undgå at ungerne kommer på visse sider, så skal du tilføje adresserne i Windows host filen, et større stykke arbejde, men en hel del adresser kan hentes og kopieres over i host filen, hvis du vil den vej, så skriv igen, så får du adressen hvor du kan hente listen, du kan også selv finde den et sted inde på Spywarefri, tro mig ingen går glip af noget ved blokere disse sider

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 14-10-07 19:30

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-07 21:03

Selv tak kunne du bruge noget af det