/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Valg af udstødning til yamaha RD 350
Fra : Yamaha_RD_350
Vist : 1052 gange
100 point
Dato : 04-02-03 20:49

Hej, er der nogen der kan anbefale en god (og gerne billig) tunudstødning til min yamaha RD 350 (31k) ´84 ?
Jeg har ikke kunne finde ud af hvad der er på markedet. Jeg har kun set et sæt micron potter til 3895 kr. og et sæt DG performance til 208$ + porto, samt set billeder af en RD´er med et sæt arrows (kunne ikke finde oplysninger om forhandler).
Håber nogen kan hjælpe mig, da der jo ikke er så længe til 1. marts!!!!!!

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 04-02-03 20:59

nb. hans pris er 2500,-

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 04-02-03 20:59

nb. hans pris er 2500,-

Kommentar
Fra : Yamaha_RD_350

Dato : 04-02-03 23:18

tak for henvendelsen, men så vidt jeg kan se så er det et org. udstødning og jeg tænkte mere på en tunudstødning

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 05-02-03 18:06

Hej
Arrow i DK forhandles normalt af C.Reinhardt=Suzuki importør -tidligere var det Basballe Cross Center.
Den der nok gør mest i tunudstødninger til 2-taktere er nok TMP:
http://www.aprilia.dk/Default.htm
Men det er ikke nemt idag at finde noget i DK og grunden er nok at der bliver solgt for lidt til RD´en.
Den største danske importør af udstødninger idag er Holtug Mc:
http://www.holtugmc.dk/

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : haj

Dato : 12-02-03 02:59

Det er alt for dyrt at købe tunudstødninger i Danmark...

Prøv at lure på nogle tyske eller engelske sites... selvom det koster en del at få dem sendt er det faktisk betydeligt billigere at handle i udlandet...

Gode mærker skulle være fx. JollyMoto ..

// Hans, http://rd350.nathue.dk

(De 2500kr er iøvrigt alt for dyrt for orginale rør, jeg har lige bestilt et orginalt i tyskland for 450kr, og ca 150kr i fragt).

Kommentar
Fra : Yamaha_RD_350

Dato : 14-02-03 17:57

Kender du nogen gode sites ?

Accepteret svar
Fra : haj

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-03 19:08

http://www.soni-x.de/Auspuffanlagen/auspuffanlagen.html

Ellers prøve at søge på google ..

"udstødningsnavn site:.de" for at søge på tyske sites.

Forslag til udstødninger kan ses her:
http://www.2stroke.cc/conv_yam_pipes.html

Men tuningspotter er dog langt fra billige..

Godkendelse af svar
Fra : Yamaha_RD_350

Dato : 18-02-03 19:37

Tak for svaret haj.

Kommentar
Fra : haj

Dato : 18-02-03 21:17

Oh, husk iøvrigt at checke op på inddysningen af kaburatoren når du monterer tun-potter ...
Der skal formodentlig en større hoveddyse til.

Hvis man undlader dette kan man blive udsat for motorhaveri, pga. overophedning.

// Hans