/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
hp 720 adaptor
Fra : eigilm
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 04-02-03 19:51

Til mit hp photosmart 720 kamera, kan man købe en original adaptor type: C8875A #002 (6V,2000mA).

Mon nogen ved, om det er en stabilliseret eller ustabiliseret strømforsyning (adaptor) og hvor høj dens tomgangsspænding er, samt gerne, om kameraet har indbygget ladekontrol (stopper selv ladningen) ?

Jeg håber, at kunne anvende en uoriginal og ustabilliseret strømforsyning med samme data, som jeg har liggende.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-03 20:09

Hvis der er risiko for overladning, vil adaptoen sikkert være stabiliseret. Men da produktsiden (http://www.hp-hjemme.dk/prod_detail.php3?prodnum=q2164a)
fortæller at man kan bruge følgende batterier: "4 AA Photo Lithium batterier. Kan også bruge 4 alkaline eller NiMH" ville det så ikke være nærliggende simpelthen at købe almindelige genopladelige batterier og en batterilader, hvilket garanteret er billigere end en original adaptor...?

Prisen for HP 220 Volt AC adapter - PhotoSmart 120 / 318 / 612 / 620 / 715 / 720 er iøvrigt kr. 325,-
HP USB dockingstation - PhotoSmart 320 / 620 / 720 / 812 med indbygget lader koster kr. 695,-
ifølge http://www.nemdirect.dk/product.asp?sku=6934098&shop=pc&pl=11

God fornøjelse

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 05-02-03 14:43

Svaret var godt...tak for det, men desværre det jeg har gjort. Jeg vil gerne kunne oplade batt. i app. da der kun må være 10 min strømafbr.

Godkendelse af svar
Fra : eigilm

Dato : 05-02-03 14:43

Svaret var godt...tak for det, men desværre det jeg har gjort. Jeg vil gerne kunne oplade batt. i app. da der kun må være 10 min strømafbr.