/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Manual til Canon Ixus950
Fra : bhermann
Vist : 2390 gange
100 point
Dato : 08-10-07 22:07

Har dumpet manualen til mit helt nye Ixus 950 på et hotelværelse.

Kan man downloade en ny et eller andet sted?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 08-10-07 23:14

Jeg formoder at du er klar over at der ikke findes mulighed for at downloade en manual på dansk, men på engelsk kan du finde den via linken herunder

http://alpha03.c-wss.com/inc/ApplServlet?SV=WWUCA900

-og derpå downloade en Pdf 950IS som ligger her i denne link med dette navn:

PSSD950IS_IXUS960IS_CUG_EN.pdf

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 10:52

Tillykke med dit nye kamera, vi har også lige fået købt et næsten magen til dit, glæd dig, det er rigtigt godt.

Du kan så vidt jeg ved købe en ny manual hos Canon, men hvis du ikke har lyst til at bruge penge endnu engang, og har problemer kan du altid ringe og få hjælp. Vi kunne ikke lige finde ud af, at få dato på billederne, vi ringede så dertil, og fik super hjælp

http://www.canon.dk/Support/index.asp

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-10-07 13:20

På den cd , som fulgte med apparatet, er der en fuld manual. Lige til at skrive ud.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-10-07 14:17

Denne forhandler sælger med dansk brugervejledning: http://www.foto-fun.dk/shop/canon-3c1.html

Noget kunne tyde på, at de forhandlere der sælger med engelsk vejledning importerer selv, hvorimod de forhandlere der sælger med dansk vejledning, køber gennem importøren, så det er nok et prisspørgsmål.