/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fullscreen/Window mode
Fra : bech112
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 04-02-03 19:29

Der skulle vel ikke være nogen der har en ide til hvordan man kan tvinge et spil til at køre i windowed mode?

Alt enter virker ikke.

Det drejer sig om spillet "Myth Of Soma"

Målet er at kunne benytte en Macro til de sure sider i spillet ^_^

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 05-02-03 00:25

Du højre klikker på *.*exe filen "Myth Of Soma" så klikker du på egenskaber/properties så vælger du et af fane-bladene hvor du bl.a. kan vælge display settings og andet godt...

Håber det hjælper!!!!

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-02-03 10:57

bech112 virker det ????

Kommentar
Fra : bech112

Dato : 05-02-03 13:34

Nix virker ikke...

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-03 14:29

Jeg har søgt en del p nettet, men har ikke kunnet finde noget. Det gør det også lidt sværere når jeg ikke selv kender spilet og ved 100% hvad du mener, men på På http://forum.mythofsoma.net/ er du næsten garanteret et kvalificeret svar

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-03-03 00:27

En lille tilbagemelding måske ???
Så kan andre få glæde af spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : bech112

Dato : 18-03-03 16:06

Sorry havde glemt alt om det... Det kan ikke bruges til noget. der er helst ingen der må vide man kan det