/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
hvor kommer dette nummer fra??
Fra : tiemaster
Vist : 1244 gange
100 point
Dato : 08-10-07 21:01

hej de sidste par dage er der et mystisk nummer der har ringet til min mobil numret er +74910000000 nogen der ved hvad det kan være eller hvilket land det kommer fra.........

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-07 21:13

Har set på internettet, at flere i Frankrig har klaget over at blive ringet op af samme nummer.

Ring IKKE tilbage.

Vil undersøge mere, hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 08-10-07 21:15

Det lader til at det er et nummer i Kasakstan!!!

Og du ville (hvis du ringede op) få fortalt, at du har vundet en rejse til Florida; hvis du altså lige betaler dit og dat.

SLET hurtigt meddelelsen, eller gå evt. til politiet og vis den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-10-07 21:22

+7 / 007 er rusland slet o g g l e m

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 08-10-07 21:32

Det er Banditos fra Nigeria også med fup mail . Med den histori at din onkel eller famlien i Nigeria døde efter et ullyke.Spørger om din banknummer og så vil de plunder din konto på en eller anden måde.. Be ware !
pømske

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 12-10-07 09:15

Tak for svaret frieda.

Kommentar
Fra : Celica4ever

Dato : 11-11-07 15:05

Hejsan.

Jeg er blevet ringet op fra dette nummer fra en kammerat, der ikke havde flere penge på sin mobil tlf konto. Der var dog bare tale om en internettelefon fra hans hotelværelse nede i tyskland..