/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Verdensmester for schæferhunde
Fra : sara974
Vist : 774 gange
100 point
Dato : 08-10-07 18:18

Her er noget som os der har brugshunde,måtte drømme om at op nå der kan man jo se hvordan hundog fører skal arbejde sammen er man interreseret i at se det. Går man ind på www.Nedersholms.dk og går op i deres links, og der er der 3 kennel navne og der trygger man på Jabina og så kigger man længere nede hvor der står kig her og så trygger man,så kommer der noget af det flottest hundearbejde jeg nogen sinde har ser,der skal der virkelig være et samarbejde mellem hund og føre for at op nå det.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 08-10-07 18:21

Bare synd dit link ikke virker.

Kommentar
Fra : sara974

Dato : 08-10-07 18:24

prøv at gå ind på www.Nederhols.dk og så kig på deres links og gå ind hvor der står 3 kennel navne og tag den hvor der står jabina så skal man kun se det.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-10-07 18:26

linket er www.nederholm.dk

Man kan også gå direkte til www.jabina.dk

Vaxen

Kommentar
Fra : sara974

Dato : 08-10-07 18:26

der skal stå kennel Nederholms.dk.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-10-07 18:29

Vil da lige lægge linket til resultatet direkte fra Bratislava:

http://wusv2007.kynologia.com/index.php?module=results

John Jabina på en flot 3. plads med Jabina Dighte...
Men også dejligt at se en svensker på førstepladsen med de flotte point - han var i øvrigt nummer to sidste år med samme hund

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 08-10-07 18:36

Men hvad var spørgsmålet? Måske dette er et tip i stedet?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-10-07 18:39

Eller lidt reklame for Kennel Nederholm, hvis link i forhold til den film, der refereres til er fuldstændig unødvendig

Vaxen, der dog altid gerne vil se på en smuk schæferhund...

Kommentar
Fra : sara974

Dato : 08-10-07 19:01

nå kan man også skrive tip,jeg skrev det bare som et spørgsmål