/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan du rette denne tekst til engelsk for~
Fra : jacobc
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 04-02-03 18:54

Her er min tekst, hvis du kan rette alt dette til det bedste engelske du kan er du rigtig sød. Ps det må rigtig gerne være grammatisk rigtigt det hele. Tak! hilsen Jacob

Myte om hvorfor anholdt kom til Danmark

Der var en Dansker der syntes Danmark skulle have en lille ø, og det skulle være en ø der lå i frankrig den hed anholt for anholt lå i Frankrig den gang.
De tog en kæmpe båd og de sejlede i flere dage, de havde taget nok af mad med så de var ikke sulten, de havde næsten verdens største båd ellers kunne de jo ikke flytte anholt, endelig var de der de tog en meget stor stål wire og bandt fast til Anholt, første gang de prøvede at trække i Anholt sprang den store stål wire. men så brugte de 2 stål wirer så kunne det godt holde. de begyndte at sejle til Danmark igen og de havde købt meget mad i Frankrig for de ville jo ikke sulte. det gjorde de heller ikke. efter 1½ uge var de kommet til Danmark, de fandt et sted at lægge anholt og det er der for anholt ligger der hvor det gør.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-02-03 19:04

for 20 points???

Jeg giver gerne opgaven videre...

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : wacher

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-03 19:25

Mit bud...men teksten er ikke grammatisk korrekt på dansk.

There was a Dane who thought that Denmark needed a small island. He thought of an island in France called Anholt. They sailed off in a giant boat and sailed for several days. They brought plenty of food along so they they did not starve. They had almost the very biggest boat in the World because they needed this to move Anholt. Finally they made it there and they attached a very big steel wire to Anholt. On their first attempt to move Anholt the wire bursted so they had to use two wires in order to move the island. They began their return trip and they bought plenty of food in France so they wouldn't starve and they didn't. After one and a half week they made it to Denmark and they found a place for Anholt and that is the reason why Anholt is where it is.

Godkendelse af svar
Fra : jacobc

Dato : 04-02-03 20:50

Tak for svaret wacher det gjorde mig en stor hjælp jeg får nok meget mere dansk du skal rette til engelsk så kan du få point for det vis du altså gider !!

Kommentar
Fra : Rodrigo

Dato : 04-02-03 21:16

i skal da ikke lave hans Eng. opgaver, han er en gut på 13 år Han vil ikke lære noget selv *g*