/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
sex???
Fra : 0alfen0
Vist : 705 gange
20 point
Dato : 08-10-07 13:52

hej, jeg tror at jeg er gravid, men jeg ville lige høre om, om man må have sex under hele graviditeten eller om der er et tidspunkt hvor man ikke må??? håber at der er nogen der har svaret til mig:)

på forhånd tak
alf

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 08-10-07 13:59

Du må have al den sex du har lyst til lige indtil det er fysisk umuligt (fødslen er langt fremskreden)

Held og lykke og god fornøjelse

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 30 point
Dato : 08-10-07 14:00

Hmm.. Jeg har været gravid 4 gange, og har da haft sex under hele graviditeten.

Hvis der er noget til hindring for det, vil lægen eller jordemoderen give dig besked.

Der er stillinger, der besværliggøres under graviditeten, men man kan jo altid ligge som 2 skeer i en skuffe
God fornøjelse og held og lykke.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-10-07 14:48

Den eneste der kan have noget at brokke sig over er den lille der bli'r prikket i fontanellen hver gang der er hyrdetime....

Det er derfor de små vræler sådan når de kommer til verden - de tager hævn!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-10-07 14:48

Og tillykke med graviditeten iøvrigt - børn ER bare dejlige *S*

Kommentar
Fra : pve

Dato : 08-10-07 17:29
Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-10-07 18:54

Men find nu da lige ud af om du er gravid...
Vi er da nysgerrige.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-10-07 18:55

Så stor en luder var Birgitte
at da hun lå imoders liv
hun forstod at dreje fitte
så hun fik med af faders kniv.

Hvem kan gætte forfatteren

Kommentar
Fra : kjolsen89

Dato : 08-10-07 22:10

hej og tillykke. du må dyrke alt den sex du har lyst til. det kan ikke skade barnet. har hørt af en læge da min søster blev gravid.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 09-10-07 00:01

Hej 0alfen0

Under "normale" tilstande er Sex sundt for begge parter, uanset du er gravid
og især når begge parter elsker hinanden.

Jo mere og bedre sex i dyrker nu, jo størrer chancer er der for at i får lyst og kræfter
til at dyrke sex resten af livet.

Desværre for ægteskabet, går det dog sjældent sådan "i det lange løb", og en af grundene er
at de færreste har lært hvordan kærligheden vedligeholdes i et ægteskab.

Et godt råd er at lære hvordan det skal gøres, medens forelskelsen og kærligheden
stadig har gode kår i ægteskabet, for når der først kommer "knas" i forholdet
er det vanskeligere at rette op på det igen.

Det er ligesom en maskine. - Når den først er blevet defekt på grund af manglende omsorg
eller do. vedligeholdelse, så kan det være en næsten umulig opgave at få den til
at fungere som om den var helt ny.

Jeg håber du og "gravøren" også kan bruge mine kommentarer.

mvh.
DkwM327

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 09-10-07 07:15

Tak for svaret jeb3. mange tak der var en masse gode kommentare, men den her var lige den jeg søgte:)

jeg tog en test i lørdags da jeg var gået en uge over tid, den var negativ men jeg går stadig over tid så stoler ikke helt på den test:)

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-10-07 12:17

Det er billigere og mere sikkert, at gå til lægen når du er gået 14 dage over.

Pøj pøj.

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 24-11-07 23:23

Hej Alfen

Nu kan jeg give lidt respons den anden vej.
Jeg har selv lige fået en dejlig datter først i oktober :)

Sex er SUNDT under en graviditet. En orgasme forbereder en til veerne. SÅ bare knald løs :)

Nogen KAN dog få problemer under graviditeten, så læge eller jordmoder fraråder sex...

Lad mig høre nærmere :)