/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
børnerabatter
Fra : loef
Vist : 644 gange
200 point
Dato : 08-10-07 13:03

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn på henholdsvis 7 og 12 år.
Jeg synes at de forskellige rejsebureauers børnerabatter er en jungle. Mange børnerabatter gælder kun til barnet er fyldt 12 år, mens andre gælder til 16 år.
Er der nogen herinde som kan hjælpe mig med, hvilke bureauer som har de bedste betingelser for børnefamilier (fly + hotel)
Vi kunne evt. godt tænke os at prøve "all inclusice" konceptet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-10-07 13:08

Det er meget forskelligt fordi de pågældende rejsearrangører , jo er afhængig af flyselskabets og hotellets børnepolitik.
Den varierer meget fra selskab til selskab og fra land til land.

Vi har da vores børn var yngre da kunnet finde rejser hvor børn indtil 16 år var gratis med.

Kommentar
Fra : loef

Dato : 12-10-07 11:17

Kære Transor

Tak for dit svar, men jeg savner nogle oplysninger om hvilke rejsebureauer som har de bedste børnerabatter.

Hilsen loef