/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogen der har hørt fra vedkomm
Fra : sofus.dk
Vist : 732 gange
10 point
Dato : 07-10-07 21:44

Stykke tid siden sidst, men NOGEN der har hørt fra disse /// personer.
Har selv smidt en mail til dem, MEN ALDRIG HORT fra dem...

Citat
rossy20078@yahoo.com

Hello
I am called rossy oti I saw your profile today and found youworthy to
be mine as some one whom i can lay on hisarms as long as love is
concern, caring and teassingyou all the nightlong, If you are interested
inknowing more about and for me to send you somepictures of mine my contact
thu(rossy20078@yahoo.com )awaiting to hear from you.
Loving you forver
rossy.
R/O/S/S/Y/2/0/0/7/8/AT/Y/A/H/O/O/DOT/C/O/M/
------------------------------------------

Citat
polinahfouryou@yahoo.com

Hello.
My name is polinah i saw your profile today at kandu.dk and
i love it also became intrested in you,i will also like to know you
more,and i want you to send an email to my email address so i can
give you my picture for you to know whom i am.Here is my email
address(polinahfouryou@yahoo.com) i believe we can move from here.my
love distance or colour does not matter but love matters alot in life.
i waiting to recive your lovely reply soon, Yours Love.
Miss polinah
(polinahfouryou(at)yahoo(dot)com)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-07 21:54

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 07-10-07 21:54

Du skal nok bruge en datingside. Mvh B&S

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-10-07 21:55

hvad med at smide en mail til rossy20078@yahoo.com med falsk afsender ? ( polinahfouryou@yahoo.com )

der er vel snart på tide at Hr. og Frk. spam møder hinanden

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 21:58

Citat
hvad med at smide en mail til rossy20078@yahoo.com med falsk afsender ? ( polinahfouryou@yahoo.com )

LÆS________

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 07-10-07 22:09

Jeg har ikke gidet skrive tilbage, lidt for megen konkurrence til at jeg vil deltage, de vil jo i kontakt med alle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-10-07 22:22

De sidder såmænd her og hygger - jeg skulle hilse.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-10-07 22:27

hmmm, e.c kunne du så ikke få hende til at oversætte sin annonce, jeg kan sq ikk russisk

http://www.limpa.ru/userinfo.php?id=209803

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-10-07 22:37

Vi har li'som ikke tid til Russisk lige nu.......................er i gang med lidt fransk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-07 22:45

Du er utroværdig e.c i en anden tråd lovede du at du havde droppet miss polinah

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-07 23:40

EXTERMINATOR skriv du bare på engelsk, det er sikkert samme maskine bag navnet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 23:50

Citat
Vi har li'som ikke tid til Russisk lige nu.......................er i gang med lidt fransk

Citat
hmmm, e.c kunne du så ikke få hende til at oversætte sin annonce, jeg kan sq ikk russisk
http://www.limpa.ru/userinfo.php?id=209803

http://www.worldlingo.com/en/websites/url_translator.html
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=translate+website&spell=1
Ikke så svært at finde___eller for mange

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-10-07 01:37

Spam_robotter.

FATTER bare ikke, de kan komme HELT ind i
PRIVATE INDLÆG.
kandu+s sikkerhed ___ =
Har selv haft besøg af dem, og de nemme
at holde UDE__

Kan i have det...
Takker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 01:46

Selv tak sofus ja de spamrobotter er tilsyneladende i stand til ALT