/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel
Fra : sdam
Vist : 814 gange
100 point
Dato : 07-10-07 18:03

Man står med en EXCEL fil, indeholdende 500 adresser, og man vil gerne havde disse adresser udskrevet på labels.
Hvordan gøres dette nemmest..?

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 07-10-07 18:12

Brug Word eller Publisher med din fil fra Exel som data liste programmerne fortæller dig hvad du skal gøre
vh
Steen.A

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-07 18:15

Hejsa
Avery har software http://www.avery.dk/dk1/index.jsp
men jeg ville nok benytte flettebrevs funktion - se hjælp i Excel, eller Word

Accepteret svar
Fra : zakia1964

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-07 21:03

Brug funktionen Brevfletning. Du finder den i menupunktet Funktioner. I Word 2000 ligger den i menuen Funktioner som punktet Brevfletning. I Word 2003 ligger den i menuen Funktioner, under breve og forsendelser, Brevfletning. I 2003 bliver du guidet gennem brevfletningen.
En lille detalje!! Når du nu har alle disse adresser liggende i Excel, så skal der gerne være en kolonneoverskrift for hvert felt - f.eks. Navn, Adresse, Postnummer, By o.s.v. Hvert felt skal også helst være i sin egen celle.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 08-10-07 10:54

Tak for svaret zakia1964.