/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
orgasme HELP
Fra : asco
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 04-02-03 16:06

jeg har et problem jeg har en kærst som er 17 år og jeg ville høre om det er unormalt at jeg ikke kan få hende til at få orgasme, vi har prøvet snart mange forskelig ting og jeg kan også få hende til at komme, men ikke orgasme. så hvis der kender en løsning eller ved noget om det så svar venligst

hilse asco

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-03 16:52

Hej Asco,

du ku' evt. prøve at se om der er noget du ka' bruge i dette indlæg... "Kan ikke få orgasme"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5904

der er bl.a. nogle links... hvis du ikke ka' læse indlægget, f.eks. hvis du ikke har point nok, så sig lige til, så ka' du få et par citater m.v. derfra...

men alt i alt så gælder det om, at du ska' skabe tryghed og få hende til at slappe af... og ikke noget med at lege tarzan og bare lige på og hårdt...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : kelis

Dato : 19-03-03 17:23

"jeg kan også få hende til at komme, men ikke orgasme"
hilse asco

Hvad er lige dit problem? Du skriver at du kan få hende til at "komme" For mig og sikkert mange andre er det altså det samme som orgasme.

Kommentar
Fra : Flemming55

Dato : 17-07-03 00:25

Hej Asco.
Jeg giver Strarup helt ret. Det hele handler om at slappe af og for alt i verden ikke fokusere så meget på selve orgasmen. Den skal nok komme, hvis I giver jer tid nok, og vel at mærke har den nødvendige gensidige tilid, som er alfa og omega i ethvert forhold.

Good luck!

Kommentar
Fra : hclean

Dato : 19-07-03 11:00

Hej asco

Kan din kæreste få orgasme når hun onanere for sig selv ? Hvis ja, så kunne i måske onanere hver for sig istedet for at have sex. Hvis i begge ligge i sengen og kan se hinanden mens i onanere så kan det jo være der sker noget. Måske lærer du noget om hvordan din kæreste kan få orgasme og hun bliver måske mere tryg og får det nemmere med at give sig hen når i elsker sammen.... med orgasme til følge.

hilsen
Hclean

Kommentar
Fra : kelis

Dato : 20-07-03 16:22

Undskyld mig, som jeg stadig læser indlægget fra asco så har han ikke problemer med at få hende til at få orgasme. Hans problem er at han tror der er forskel på at "komme" og det at få "orgasme" jeres indlæg er såmænd med til at forvirre staklen

Til asco...Hvad tror du er forskellen på at "komme" og en "orgasme"
Nogen vælger at bruge ordet "At komme" imens andre bruger ordet.."orgasme" men asco der er INGEN forskel...den eneste forskel er graden af orgasmen! altså hvor god den bliver

Kommentar
Fra : JuJen

Dato : 29-08-03 20:11

Lige som andre mener jeg ikke at der er forskel på " at få orgasme" og "at komme". Men måske ringer du efter hende og "hun kommer" - og så starter dit egentlige problem når hun lander.

M.v.h.

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 08-10-03 01:40

du skal bare tage det med ro, det kommer altsammen, det tager tid at lære de små finesser at kende og en kvinde er en indviklet sag, men det at du har lysten til at give hende en orgasme er en rigtig god start, og du skal vide at en kvinde har flere former for orgasmer, klitoris-orgasme, skede-orgasme, G-punkts-orgasme og de er alle forskellige, din kæreste skal nok fortælle dig med kroppen om hun får en af dem hvis i ellers er ærlige og åbne over for hinanden

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : flap5

Dato : 02-12-03 10:21

Forskel er der altså - kig lige denne artikel

http://home.tiscali.dk/8x087518/ps/psejakulationK01.htm

Godkendelse af svar
Fra : asco

Dato : 02-12-03 15:37

Tak for svaret strarup.