/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Backup af mails
Fra : ph7
Vist : 598 gange
500 point
Dato : 06-10-07 18:09

Min computer er gået i stykker, da jeg ikke længere kan komme på nettet eller modtage mails, og jeg skal geninstallere alt.
Jeg har taget en sikkerhedskopi via egenskaber/fukntioner. Så langt så godt, men jeg vil være sikkert at mine mails ikke forsvinde!!
Hvis jeg fører denne kopi tilbage efter installationen, vil mine mails så være tilgængelige, eller hvad skal gøre for at bibeholde dem?
Jeg kan se at der ligger nogle dbx-filer med samme mappestruktur, som jeg har i Outlook Ekspress.
Den anden mulighed jer har overvejet er at eksportere dem og siden importere dem igen. Men her kommer min Office og siger at der skal installeres et eller andet!
Er det den rigtige fremgangsmåde jeg bruger?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 18:22
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 06-10-07 18:23
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-10-07 18:34

Jeg syntes at du for en sikkerheds skyld, også skulle lave en rigtig backup af alle dine email data http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5680 Kopier det ud på en CD, eller en USB pind.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 06-10-07 23:06

Syns der blir blandet noget sammen, dbx er normalt outlookexpress, og office er det normalt outlook , hvilket system spør du til, hvis det er outlook express har sti_s lagt et link i stedet for at beskrive hvordan. Så er det exprees eller outlook i office???

Godkendelse af svar
Fra : ph7

Dato : 12-10-07 18:11

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-07 18:21

Selv tak....