/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox og blå skærm
Fra : pj2000
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 06-10-07 08:47

Hej - Er udsat for et lidt uigennemskueligt problem. Jeg har kørt med Firefox længe (½ år) og lader den selv opdatere til nyeste versioner og det har virket upåklageligt under min XP Pro, som også er opdateret. Pludselig sker der det at hver gang jeg starter Firefox får jeg en blå skærm (XP crasher) og et splitsekund efter genstarter maskinen.
Kører jeg Explorer sker det ikke og jeg kan bruge maskinen til alle øvrige prgrammer i timevis, uden nogen problemer.
Jeg har haft afinstalleret FireFox og geninstalleret med ny hentet version, men samme resultat. Såsnart den startes går der få sekunder måske 5-10, så er går XP ned med blå skærm og der genstartes.
Jeg har selvfølgelig tænkt pludselig opstået RAM fejl, men det passer ikke sammen med at jeg kan køre i timevis i alle andre programmer.
Er der nogen der har hørt om et sådant FireFox problem eller?

Kommentar
Fra : pj2000

Dato : 06-10-07 17:10

Fortsat....
jeg har nu oplevet engang at maskinen gjorde det samme i andet program end FireFox, altså blå skærm og genstart med det samme.
Jeg har kørt RAM test (mem86+) i 5 timer - ingen fejl !
Hvad dælen kan det være.

Jeg lagde en image fil af mit C drev på for at udelukke "underlige ting" der kan have sneget sig på, men det opfører sig fuldstændig på samme måde. Det underlige er at jeg kan køre meget længe uden fejlen, men i det øjeblik jeg starter FireFox så er fejlen der næsten med det samme efter maks 10 sek.

Annuller spørgsmålet
Fra : pj2000

Dato : 20-10-07 08:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål