/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Firmagaveide til mænd
Fra : acilia
Vist : 960 gange
200 point
Dato : 05-10-07 20:01

Jeg har fået stillet den sjove opgave at skulle indkøbe firmagave til mine kollegaer der allesammen er mænd.
Nu er jeg så kommet på den idé at det skal være noget med deres navne indgraveret i. F.eks. eget spil (f.eks dart eller backgammon eller???) med indgraveret navn, eller egen kuglepen eller...??? Nogle mænd i dette forum der kan komme på noget genialt?
Alternativt noget sjovt elektronik.
Vi har med en gruppe at gøre der er i 30-40 års alderen. Slipse og jakkesæt til hverdag.

Hvad søren kan man finde på??
kh
Acilia

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-10-07 20:34

hvad prisklasse?

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 20:35

Behøver ikke at ligge på 500 som det ellers er normen..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 20:45

Hva med de der penge-kortholdere/æsker, kan købes i mange varianter og prisklasser

http://www.vancool.dk/index.php/side/visvare/id/2917 bare for at vise hvad jeg mener

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 20:46
Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 20:48

Kære Nordsted1
Jeg tror desværre at det er alt for - sådan du ved - lille - det skal nok være mere avanceret eller elektronisk eller hmmm ja jeg leder og leder på nettet for at få idéer. men jeg er stadig mest hooked på min egen dart-idé - kan bare ikke finde et sted hvor de laver sådan noget.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-10-07 20:48

Jeg går ind for noget ekstravagant eller smukt.
Et spil med navn i bliver nok kun brugt en enkelt gang hvis nogen.

Jeg fik engang artmoney i firmagave - det var fint, men måske outdated nu. www.artmoney.org

En vase i megamusel kan man give videre til søster hvis man ikke vil have den, eller opbevare den for værdien til senere.

Et gavekort til magasin vil sikkert gøre mere lykke end en ubrugelig dims som måske nogen synes er sjov, andre plat osv.

En Ipod vil de fleste nok blive glad for lige nu.

Piet Hein lysestager eller lignende der kan byttes

Et års abonnement på et magasin

En delikatessekurv

Et weekendophold

ja der er oseaner af muligheder, men jeg tror du skal tænke i noget der forsøder hverdagen lidt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-07 20:51

Uha... den er svær, da vi jo ikke kender personerne + hvad de har givet udtryk for i hverdagen
Hvad med at finde idéer på:
- http://www.gode-gaver.dk/
- http://www.madamtut.dk/a/gave-ide/
På disse to er det opdelt i kategorier... men ellers er der jo også Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Gave+id%C3%A9er&meta=
en anden idé var at tage kontakt, med det firma, hvor I normalt får lavet reklame-artikler, de fleste har også her et bredt sortiment inden for firmagaver.
Håber du finder det du søger
Fortsat go' weekend

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 20:54

Ja det er jo lige sådan en form for brainstorm jeg har brug for - så uha - bliv endelig ved og tak allerede..

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-10-07 20:57

Eller i den helt anden grøft, "støt brysterne" i deres navn

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-07 20:58

NB: Havde helt glemt http://www.gadgets.dk/?language=dk
Husk slips eller ikke, så er mænd stadig "drenge" - det er jeg i hvert tilfælde

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 21:03

CLAN det er nemlig det der er så morsomt - slips eller ej. Mine gutter har et fodboldbord (på arbejdspladsen) hvor de lystigt tæsker hinanden ved hver given lejlighed. Derfor tænkte jeg netop noget drengerøvsagtigt med navn på...
Ville da være sejt for en fyr med een eller anden lækker dims med deres efternavn på eller sådan noget!
(eller ikke? nu er jeg af det smukke køn så jeg forsøger bare at tænke i alternative baner.. )

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-10-07 21:03

Du kunne også give dem en bitte ting og så overraske dem med noget fuldstendigt vildt som en koncert med et band som matcher jer, eller pludselig dukkede BS op og holdt et tembuilding halløj under julemiddagen..

Det kunne også være du købte billetter til et eller andet (bed dem i forvejen holde en dato fri) så i alle kom ind og se et verdensnavn man ellers er for nærrig til at unde sig selv.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 21:09

Jomfruane - ja det kunne være ret sejt. Men jeg fornemmer fra min chef at det skal være noget de kan beholde - noget symbolsk på en måde. Jeg har nemlig selv været inde over en masse oplevelsesidéer såsom faldskærmsudpring, ubådsdyk, helikoptertur osv. Det kunne være fedt. Men tænker stadig i de indgraverde baner. Jeg tror godt at det må koste en tusse eller mere så det er bare med at finde på noget genialt som de kan være lidt stolte over.
Havde faktisk også tænkt på denne:
http://www.gadgets.dk/product_info.php?products_id=952

Det er åbenbart det sidste nye.. men ved ikke rigtigt.. det er lidt af et sats..

Jomfruane du er da en kvinde ikke?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-07 21:12

I hvilken forbindelse skal de firmagaver indkøbes !!!

Er det julegaver !!!!

Jeg har spurgt mine sønner, de er i alderen 24- 28 år ingen af dem kunne tænke sig at få et "spil" med deres navn indgraveret.

Næhhhh et gavekort til et "nyttigt" sted. Det kan så være til en restaurant, fitnesscenter, supermarked, Magasin eller et større butikscenter. Det er jo også meget afhængigt af hvor i landet det er.

Men de fleste mænd i den alder vil "hade" at få et "spil" med deres navn indgraveret.

De kan jo ikke komme af med det igen

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 21:16

Haha ans - godt - jamen så fik jeg dét på det rene - bad idea med indgraverede ting!
Nu vil jeg lige indskyde at disse mænd er alle gift med børn, familieliv og sådan noget. De har fitness center på arbejdspladsen og de har masser af penge til at købe hvad de måtte lyste.
Det er derfor jeg tænker i sådan nogle baner med noget som de ikke selv kunne finde på at opstøve.
De er måske ikke mellem 30 og 40 men så mellem 35 og 45 da.
Hvad så med noget elektronik for katten?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-07 21:45

Beklager, men jeg kan ikke komme i tanke og en gave (indgraveret) , som vil behage en mand i den alder.

Jeg vil tro, at det er en "hadegave" som bare vil blive lagt i en skuffe og samle støv.

Kender du selv nogle mænd, som ønsker sig en ting med "hans" navn på.

Et gavekort til en kro, så kan han jo selv bestemme, hvornår han vil spise der.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 21:46

Acilia, den kugle, syntes jeg er en drøngod gaveide, helt unyttig, men sjov, hvis de altså har temperament til at bruge laaaang tid på den??

Ved ikke om alle efterhånden har sådan en??

http://www.tele-online.dk/product.asp?product=14654&sub=88&page=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 21:53
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 22:06
Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 22:35

Nu har jeg lige hængt i telefonen med en af mine kammerater og han var helt enig med dig ans at det der med indgraverede ting er gaaaaab kedeligt.
Måske den der isis kugle slet ikke er så tosset endda.
Dét eller en oplevelse!
jeg vil bare så gerne gøre mine gutter overraskede..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 22:47

Citat
Men jeg fornemmer fra min chef at det skal være noget de kan beholde - noget symbolsk på en måde.

Og dine gutter lyder ikke til at mangle noget, så er den kugle da alletiders unyttige ting

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-07 22:48

Et bille af chefen i flot ramme.

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 200 point
Dato : 05-10-07 22:56

Jeg ville klart give dem noget som konen/kæresten også synes om. De vil sikkert ikke indrømme det, men de kan alle lide at komme hjem med noget konen/bedre halvdel syntes om.

Alternativt et par billetter som de kan bruge sammen - nu ved jeg ikke præcis hvad disse slipsepersoner laver, men af egen erfaring ved jeg, at man ofte har lidt sort samvittighed over manglend af tid brugt på hjemmefronten, så hvis man fik noget man kunne bruge tid på sammen ville det sikkert være et hit. Det kunne være alt lige fra biografbilletter til et kroophold.

Mvh

pve

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 23:05

I er alletiders. Jeg mangler jo netop respons fra Jer mænd som ved hvad det drejer sig om - det med at have lidt travlt i hverdagen og ikke al den tid som man gerne vil derhjemme.
Får helt dårlig samvittighed over at kalde dem slipsefyre - men det er nok i mangel af bedre udtryk. Det er sådan nogle bank-investment folk.
Jeg tror måske også at en oplevelse ville være helt fantastisk - nu ser vi lige hvad chefen siger til alle forslagene..
(Jeg er selv helt single så jeg ved jo ikke hvad en mand der har alt kunne tænke sig..- God! u men are hard to predict.. )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-07 23:08

Citat
Nogle mænd i dette forum der kan komme på noget genialt?

Det vil de da ikke skrive her

Citat
Måske den der isis kugle slet ikke er så tosset endda.
Dét eller en oplevelse!
jeg vil bare så gerne gøre mine gutter overraskede..

Jeg tror nu de helst vil have en oplevelse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 23:15

Holliday on Ice

Teaterbilletter

Kroophold

Miniferie http://www.dtf-travel.dk/Default.aspx?LanguageCode=da

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-10-07 23:23

Citat
I er alletiders. Jeg mangler jo netop respons fra Jer mænd som ved hvad det drejer sig om - det med at have lidt travlt i hverdagen og ikke al den tid som man gerne vil derhjemme.
Får helt dårlig samvittighed over at kalde dem slipsefyre - men det er nok i mangel af bedre udtryk. Det er sådan nogle bank-investment folk

Du skal da ikke få dårlig samvittighed, det er jo bare virkligheden. Jeg synes nærmere det er fedt at der bliver tænkt lidt over hvilke gaver der bliver givet. Med chance for at lyde utaknemmelig, så har jeg fået meget L... i min karierre som jeg enten har smidt ud, givet væk ellers er det bare "forsvundet".

Slipsefyre er vel et ok udtryk, jeg har hørt det der vare værre, og vi går jo ofte med slips (= intet valg).

God weekend, glæder mig til at høre hvad du finder på. Nu tror jeg (desværre) ikke vi er ansat samme sted, men ville ønske der var nogen der ville tænke lidt over tingene næste gang jeg fik en julegave eller lign. af firmaet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-07 23:32
Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-10-07 23:37

Citat
men af egen erfaring ved jeg, at man ofte har lidt sort samvittighed over manglend af tid brugt på hjemmefronten, så hvis man fik noget man kunne bruge tid på sammen ville det sikkert være et hit. Det kunne være alt lige fra biografbilletter til et kroophold.

Får man så mere tid på hjemmefronten, når chefen betaler !!!!!

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-10-07 23:55

hehe jeg er da glad for at jeg kan starte en lille snak her.

Faktisk så er det den slags sjove opgaver her der gør det så morsomt at have et job som mit. Jeg møder mange HK'ere (som jeg jo ganske givet er) Der er u-stolte over at være det. Jeg er temmelig stoldt over at være sekretær. Jeg elsker mit job.
Jeg elsker at kunne kredse om mine fyre og være omsorgsfuld og tænke over denneher slags ting. Altså hvorfor er det lige at der ikke findes mandlige sekretærer? Det er fordi det er dejligt for en kvinde at kunne forkæle, være omsorgsfuld, tænke på julegaver og den slags.
..Og så at blive betalt for det.
It's fantastic..

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-10-07 08:05

Citat
Får man så mere tid på hjemmefronten, når chefen betaler !!!!!
- ja man får jo nok ikke mindre !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-07 09:09

Gi dem en Leatherman kniv hver, evt. med navn. Sådan en kalder spejderen frem i alle mænd...

God weekend

http://www.toolworld.dk/store.php?mkr=11&srt=2

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-10-07 16:14
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-07 19:20

Det blev sq nok til slipsenåle

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 22-10-07 19:46

Ja jeg har ikke lukket spørgsmålet endnu, for vi har ikke endeligt besluttet os... meeen jeg tror nu at det bliver en isis med firmalogo!

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 19:45

Næ, det gjorde det så ikke. Chefen vil have en gave der kan nydes også af familien og børnene.. arrghhhh. Nå - det må blive en del googling fra min side - igen-igen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 19:51
Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 19:54

Ja jeg har faktisk lige været inde og kigge på det - ser sjovt ud og har skrevet det på listen til cheferne..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 20:08

Eller en tur i Lalandia, det vil børnene da kunne lide.

Evt. forlænget weekend.

http://www.lalandia.dk/Feriehuse/Rabatter/TA+3+naetter+BETAL+FOR+2#frames(content=)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 20:19

Eller en mini bondegårdsferie. Der bliver lavet god mad. Børnene vil elske at kunne gå med i stalden. Mændene vil sikkert også kunne slappe af når slips og jakkesæt kan blive hjemme. Og konerne ville blive meget glade, hvis det også blev mændene forbudt at tage mobiltelefonen med

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 20:24

Ja jeg har fundet en masse familieoplevelsesgavekort man kan give. Det er faktisk nemt hvis det skal være et gavekort. MEN hvad hvis det skal være en ting?? En ting som:

1) en single vil blive glad for (dem har vi 2 af i firmaet)
2) en familie vil blive glad for (dem har vi 15 af i firmaet)
3) børn vil synes er sjovt/underholdende (dem har de masser af i firmaet)

èn og samme ting til 3 ovenstående kriterier. Er det overhovedet muligt?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 20:32

Nej det tror jeg ikke, du kan, hvis det skal være en ting.

Hvorfor skal det lige være en ting !!!

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 20:38

Det var egentlig bare for at give cheferne nogle flere forslag end oplevelser - men jeg tror ærlig talt ikke det kan lade sig gøre at købe en ting der dækker alle de behov..

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 20:39

Ps. har lige fundet på: billetter til langelandsfestival 2008 - dét er da utraditionelt - og dk's største familiefest.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 20:54

Min søn på 24 år har nu været ansat det samme sted i 3 år.

Det 1. år fik de ansatte en eller anden køkken/hjemmeting i julegave. Men hans chef mente ikke at det lige var noget for min søn, så han fik penge i stedet. Og glad blev sønnen

Hvorfor skal det lige være det samme alle får. Jeg vil da mene at en "single" har brug for en anden gave end en børnefamilie.

Har de ansatte hver især deres fritidsinteresser, som man måske kunne finde på hvad den enkelte ville blive glad for.

Bare beløbet er det samme til hver, så der ikke bliver uvenskab blandt de ansatte.

Hvad ønsker du selv, du er vel også på gavelisten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 20:56

Langelandsfestival !!!

Det lyder da godt, men skal singlen så kun ha' 1 billet og børnefamilien 5 billetter !!!!

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:01

Jeg har selv tænkt det samme... MEN:
Vi er et nystartet firma så jeg kender ikke så godt de mennesker der skal have gave.
Det er mig der skal stå for det og at finde på en individuel gave til 15 mennesker her i løbet af nul-komma-fem (og så folk jeg ikke kender!) det er godtnok svært - men ja - muligt. Skal man tænke individuelt så er der jo godtnok mange muligheder.

Ellers har jeg tænkt på en udvidet gavekurv med noget for ALLE - altså slips, parfume, spil, dvd, vin og alt det der.
Det må som sagt godt koste noget ekstra tror jeg.

Hvis det var mig der skulle vælge ville jeg helt sikkert vælge en oplevelse. Dét går man sjældent fejl af. Og så er jeg som single jo også dækket ind..

..tak al din respons ans..

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:03

Langelandsfestival: Næ så må det blive sådan noget med 4 billetter til hver og så basta. Er der så én mere i familien må de selv betale - er der kun 1 i familien er man skide heldig (moi.. hoho)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:05

Jeg ville være bekymret for at det kan give knirkerier i krogene, hvis du køber langelandsbilleter??

Ideen er rigtig god, men singlerne er måske ikke storsindede nok??

Du kender dem bedst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:10

Jamen så er det problem da løst, bravo

Så skal du vel bare finde ud af overnatningsmulighederne, og det skal være snart, for sommerhuse og campingpladsen bliver vel hurtigt booket??

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:10

Ja nordsted1 jeg tror heller ikke den rammer bredt nok. Der er jo folk der hader den slags..
Lige nu tænker jeg bare: en stor udvidet julekurv eller en oplevelse.

Det er blevet en udfordring for mig detteher...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:17

Den julekurv du nævner ville jeg gerne eje Det lyder godt med parfume (men hvilken smag) og DVD (hvilken genre) osv, men det kan du sikkert finde ud af inden december.(husk chokoladen)

Men som før skrevet, ville jeg gerne se Holliday on ice, og singlerne kan godt få en ekstra billet til en ven/veninde

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:22

Parfume: MIN (Tommy girl - den går man aldrig fejl af)
DVD: Familiefilm - dem kan singler også nyde (humor-film - Ice-age og den slags er da sjovt)
Spil: cranium f.eks. det er da vist ok for mange aldre er det ikke?
Kroket til haven
Silkeslips fra Italien
Pastamaskine
..og så en lille GPS i bunden til manden
hmm - måske det var hvad jeg skulle gøre.
Der er jo også tid nok til at gøre det lidt individuelt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 21:34

Du må prøve at "spotte" dig ind på hvad de ansatte og familierne kan li'

Taler I ikke sammen på et tidspunk, f.eks til frokost.

Du kan ikke vælge en parfume,film eller spil til en anden person/familie.

Et er at du synes det er godt, men det er ikke sikkert at modtageren synes det samme.

Tal lidt med din chef. Hvad synes han selv om? Spørg hvad han har ønsket sig af sin kone, hmmm han er måske en af singlerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:36

Citat
Jeg tror godt at det må koste en tusse eller mere

Hvis du køber alt det du skriver lige over her, så bliver chefen godt nok muggen på dig, for du overskrider da med flere meter

Husk at få plomberet parfumen, og dvd'ere. Er pastamaskinen ikke yt igen?

Glem GPS, det har dine slipsedyr da købt for længst, og så koster de også så meget, at der ikke bliver nogen gave til kone/børn

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:37

hoho næ, jeg er den eneste singlepige i firmaet - nej rettelse: jeg er den eneste pige i firmaet. Ja - jeg snakker med dem og ser hvad de synes er bedst. Vi har ihvertfald gjort vores nu. Heyy hvordan giver jeg Jer en julegave hver Ans og Nordsted1??
Måske skulle jeg sige til cheferne at det kræver 2 ekstragaver

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:39

..jooo jeg ved godt det med pastamaskinen - men det er f.eks. en af de ting jeg gerne selv vil have.. hoho. Jeg har faktisk boet i Rom i 5 år det er derfor jeg bliver ved med at nævne italiener-ting..
Jeg må se hvad de 2 bosser siger til alle forslagene - for der er da godtnok mange nu..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:42

Det kunne også være et årskort til zoo eller Tivoli??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:42
Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 21:44

Yep - den er allerede på min liste..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 21:44

Nåå nej, det var for billigt nu kan de ligefrem blive et problem, det har jeg godt nok ikke oplevet før

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 22:04

Ligger firmaet ikke i Odense eller på Fyn, så skal de også have en "brobis", men det har de måske.

Hvis man bor på Fyn, så har man da ikke det store behov for et årskort til Tivoli eller Zoo.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:11

Hvis firmaet ligger på Fyn, er deres Zoo faktisk strørrer end det i Kbh

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 22:11

Firmaet ligger i Kolding - de har ikke brobizzer - meeen selvom firmaet er i Kolding så er Fyn jo Fin (sagt af en ægte fynbopige). Næ men hvad med en weekendtur til kbh inkl indgang til Tivoli.. Det ville jeg da synes var alletiders..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:16

Det lyder som en rigtig god ide, så får du det hele på en gang, week-end ophold og Tivolitur,for hele familien. Og Tivoli er flot når der er pyntet op til jul..

Men spørg du bosserne omkring prisen, for det bliver bliver pebret

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 22:19

I know!! Men de har sagt at det skal være særligt i år fordi vi lige er startet - og så er de jo "in the money business" så de spare skudde på noget af det andet. (altså jeg kommer fra det offentlige så jeg er helt rystet over forbruget på ting og sager allerede .... )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:21

Det lyder nu også meget flot med de gaver, men i kunne jo også gøre det som en endags tur til KBH, evt. med bus, og så med middag og Tivolitur

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 22:24

Juhuu jeg bliver helt i julehumør af din lille nissehue dér.. Ja- jeg har møde med cheferne fredag så ser vi hvad de siger - jeg er gået i gang med www.facebook.com i dag i stedet.. kender I det?? Ellers gå derind - det er ret sjovt..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-07 22:29

Nej den side kender jeg ikke, men den skal da undersøges

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 24-10-07 22:32

herligt.. så se om du kan finde mig.. jeg er under Italy network.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-07 22:40

Gør nu ikke julegaven til en firmaskovtur, det er jo ikke en gave, den enkelte får.

Ja man må da håbe at firmaet også til næste år har råd til lønningerne. Personligt synes jeg ikke om at der bruges for mange penge til gaver i et nystartet firma. Man kan sagtens være højt på strå i starten, men det er ikke til at vide, hvordan det går fremover.

I hvilken branche er det ! Ja jeg har set det er i "in the money business" Låner i penge ud

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 05-12-07 11:01

Tak for svaret pve.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-12-07 11:21

velbekommen - må man spørge hvad du fandt på?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-07 18:07

Hey

Min søn har lige fået firmajulegave, så hvis du kan li' ideen, så gem den til næste år

En lille trææske, du kan se billedet i linket, i æsken var der forskellige gavebeviser, som de kunne vælge imellem,

Standup forestilling
Eva Solo karaffel og fire glas
Familiepakke.. vin, bolcher, chokolade mm
Ølgave, en masse forskellige ølmærker

http://erhverv.bellevuetours.dk/