/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone
Fra : bjarnebr
Vist : 3753 gange
500 point
Dato : 05-10-07 15:57

Jeg søger en ringetone der lyder som en dansk Politibil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 16:17

Du stiller dig ud til vejen næste gang der kommer en forbi.....

Så kan du optage den med telefonen på stedet og bruge den til ringetone.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 16:19

Alternativt finder du en film frem der indeholder en sådan - optager den på komputeren - evt. redigere og gemmer som mp3.....

Så er det bare at lægge den på telefonen....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 16:29
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 16:33

Eller her

http://m.benjamin.dk/mobil/content/514/17896

men jeg bliver nu alligevel i tvivl om det er en dansk sirene??Vi har ikke så meget politiudrykning her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 16:44

Du kan også gå til nærmeste bank - Trække en elefanthue ned over hovedet (der skal helst være nogen der ser det).......

Og så er det med at være klar med mp3-optageren.....

Indenfor 3-4 min. er den hjemme

Ingen grund til at betale for noget du kan få gratis....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-07 17:25

Nordsted - jeg kan love dig for at når den spilles i een køre så farer folk op - så den er god nok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-07 17:25
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-07 17:52

Miritdk.... de to link jeg har lagt, der er lyden vist da den samme ik?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 18:06

http://www.dtl-dk.dk/www/Pub2509.asp?artid=3646

Disse 3 er godkendt til udrykningskørsel i DK.....

Brabdbiler bruger mig bekendt kun - høj lav....

Ulvehyl bruges af politi der så skifter til Mc Cloud i kryds o.lign.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 06-10-07 01:27

Det er ikke nogen af dem jeg søger, men hvor finder jeg den lyd refi henviser til, så jeg kan downloade den gratis ö 10 %

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 06-10-07 01:30

Det er ikke nogen af dem jeg søger, men hvor finder jeg den lyd refi henviser til, så jeg kan downloade den gratis - (minus) 10 %

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 07:54

Citat
men hvor finder jeg den lyd refi henviser til
,

Hvilken er det ??????

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 06-10-07 08:19

Nu forstår jeg det da slet ikke, var det ikke en dansk alm. politibil du ledte efter??

Prøv at tjekke dette link, du skal ned til nr 10

http://ringtone.mp3-center.org/1-025/dk_da/rigtig-lyd-ringetoner/02206-sound-effects/0-0/top-1.html#cont

Jeg ved ikke hva du vil kalde det udrykningshorn???

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 06-10-07 08:37

Hej refi
Det link du lagde til mig(http://www.dtl-dk.dk/www/Pub2509.asp?artid=3646) var så vidt jeg kan se kun til en artikkel, og jeg søger den politi-lyd som artiklen omtaler.

Og til jer andre:
Jeg syntes at lyden i dette link (http://ringtones.mp3fusion.net/3-(025/dk_da/1/20690/police-siren-us.html) er for kort og jeg stoler ikke rigtigt på SMS-tjenester, jeg har hørt at der er mange der aldrig får det de har betalt for.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 09:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 09:18

http://www.galls.com/techsupport.html#siren

Lidt forskellige alarmer/sirener

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-07 09:21

bjarnebr..... hvor i dit link skal jeg klikke for at hører "din" sirene?? At lyden er for kort, er vel fordi det kun er en smagsprøve du får at hører, ellers kunne du jo optage lyden fra pc'en??

Refi den udrykning i det sidste link, er den ikke som nogle af de andre??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 09:39

Citat
er den ikke som nogle af de andre

Jo - der er jo ikke så mange.......

Som sagt er "kun" 3 godkendt i DK....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 09:40

Som sagt - er det en HELT BESTEMT - så må du ud til vejen næste gang der kommer en forbi....

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 10-10-07 19:42

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg har prøvet de andre link uden at finde lige nøjaktigt det jeg søger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-07 22:18

Selv tak, ærgeligt at vi ikke fandt det du havde tænkt dig, men jeg må indrømme at jeg så ikke ved hvad det er for en sirene, hos os har vi kun ambulancer. Politiet kommer først når der ikke er brug for dem længere, så de har slukket hornet