/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overførsel af sms
Fra : Doz
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 05-10-07 15:17

Hejsa

Jeg har en sonyE 750i hvor jeg gerne vil overføre mine sms beskeder via ubskabel, men umiddelbart kan jeg ikke se at det kan lade sig gøre. Er det rigtigt?

Jeg har tidligere haft en Nokia hvor jeg også kunne overføre mine sms'er ligesom jeg kan overføre billeder.

Er der nogen der kan hjælpe???

Vil gerne gemme nogen af alle de søde sms'er som folk sender mig.

Ps, kan det passe at der ikke er plads til særlig mange

Mvh
Doz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 16:13

Citat
Ps, kan det passe at der ikke er plads til særlig mange

Kommer jo an på HVOR de gemmer dem....

Du kan jo bruge www.zyb.com til at "kopiere" din telefon - så har du dem da.....

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 13-10-07 00:34

Hej

Undskyld den lange tid på mit svar....

Ja, ved godt der fået programmer. Men ville egentlig høre om der ikke var mulighed for f-eks at ligge dem i ens dokumenter via USB cabel

Kan man det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 09:08

Hvor du lægger filerne bestemmer du jo selv......

Men du kan ikke læse/se dem uden et program til formålet...... (og det kan du ikke bare installere særskilt)

Så zyb er den nemmeste løsning.....