/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Adobe Reader.
Fra : Fissan-Poulsen
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 05-10-07 12:31

Hej.

Jeg vil lige høre om ikke man kan skrive i et PDF dokument.
jeg mener i forhold til f.eks at udfylde en ansøgning.
Og i så fald, hvordan gør man ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-07 12:40

Meningen er, at du skal printe det ud og udfylde det på gammeldags vis, og det er helt sikkert bevidst at man vælger den løsning da det sikrer at det sendes som snailmail (de har sikkert ikke tænkt på scanner osv.).

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-07 12:42

Det kan man godt, men det kræver at du har Adobe Acrobat 6.0 eller nyere. Nu hedder den nyeste 8.1...

http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-10-07 12:43

Hey You !

Prøv at sende linket til omtalte PDF dokument. Eller et andet.
Jeg har ikke noget PDF doc. lige her, men det burde ikke være så svært.

See You

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-10-07 13:02

Hvis dokumentet er fremstillet således at der er plads til at udfylde rubrikker, - kan du gøre det elektronisk, - men det skal af afsender være forberedt til dette.
Er det et dokument du selv vil fremstille og modtage svar fra andre?
eller er det et dokument du har hentet fra en afsender, - som du skal udfylde?
Hvis det er fremstillet, så du blot kan lukke det op i "Acrobat Reader", - læse det og skrive det ud, - er det meningen, du skal udfylde det i hånden eller på gammeldags skrivemaskine, og sende det med post danmark i en konvolut med frimærke på.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : Fissan-Poulsen

Dato : 05-10-07 13:11

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-10-07 15:24

- velbekommen Fissan-P (elsker det nick)

- god weekend...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-10-07 15:41

Jeg har nyeste Acrobat Reader, men har endnu ikke stødt på et pdf. dokument der var lavet til form filling, men selvfølgelig findes de