/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmfarve blevet bleg
Fra : resh
Vist : 633 gange
15 point
Dato : 05-10-07 08:42

Jeg oplevede igen i går, da jeg åbnede computeren at min skærmfarve har ændret sig. Den er blevet helt bleg, og det har den været en gang før - da var jeg inde at rode med et eller andet men kan ikke huske hvor. Jeg har været inde og se på mit skærmkort, nview indstilinger men kan ikke finde noget. Kan I hjælpe? Der poppede en meddelelse op på skærmen da jeg åbnede om en logfil, men jeg trykkede bare ok .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-07 08:44

kig lige først i enhedshåndteringen om der er gule faresignaler

Kommentar
Fra : resh

Dato : 05-10-07 11:14

Den har jeg kigget på, og der er intet at bemærke.

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 05-10-07 11:18

Hvilken skærm har du? :) Fordi så kan du evt, prøve at gå ind på fabrikantens hjemmeside der plejer de at have sådan noget Support hjælp :)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-10-07 02:55

SØG EFTER NY HARDWARE/ DRIVERE.

Eller gå ind på fabrikantens side og søg.

Kan også ''bare'' være din hardware acceleration har ændret sig.

SE UNDER SKÆRM/ kontrolpanel og sæt den til FULD

Og mens du er der, se om frekvensen stemmer.
Og den kan jeg SKI ikke huske NU, men mener 100 HZ

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-10-07 02:58

Og prøv at sætte skærmen til KUN 16 BITS farver
istedet for de obligatoriske 32 BITS...

Du kan samme sted slå ALLE andre dumme funktioner FRA
så som om du vil billeder, når du flytter en ramme fra - til +
Det ÆDER RAM...

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 17-10-07 10:54

Prøv at ligge en ældre driver ind, og så den nye igen... kan også være at du har valgt en opløsning dit grafikkort ikke kan arbejde med. evt. sæt den till 800x600 og se om du ikke kan vælge 32 bit.