/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Digital signatur
Fra : swarn
Vist : 845 gange
200 point
Dato : 04-10-07 20:56

Er der en der kan sige noget om hvorfor jeg ikke kan se mine skatteoplysninger hos told/skat, min Digital signatur virker, så jeg kan godt komme ind til min side, men når jeg skal se på skatteopgørelser siger den: Internet Explorer har forhindret dette websted i at sende filer til denne computer for at hjælpe med at beskytte din sikkerhed.

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 04-10-07 21:03

Det lyder som om at du skal have ændret dine sikkerhedsindstillinger i InternetExplorer...

Under menuen "Funktioner"/"InternetIndstillinger" er der en fane, der hedder "sikkerhed".
Dér kan formodentligt løse problemet ved at klikke på ikonet "Internetsteder, du har tillid til" og ved at klikke på kanppen "Websteder" får du en dialog, hvor du kan indtaste adressen til www.skat.dk.

Det er da et forsøg værd...

Held og lykke

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-10-07 21:23

Jeg havde det samme problem i går, det skyldes at dit sikkerhedslevel er for højt, gå ind i internet indstillingerne og gå til fanen sikkerhed her klikker du på knappen "default level" det løser problemet.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 04-10-07 21:54

Til bjarnebr

"default level"

Er det knappen: Nulstil alle zoner til standardniveauet

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 04-10-07 21:58

swarn> Du skal bare være opmærksom på, at hvis du gør som bjarnebr skriver, så gælder det alle hjemmesider. Det vil siger generel lavere sikkerhed....

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 200 point
Dato : 04-10-07 22:20

Jeg ved ikke hvad det hedder i en dansk Explorer, da min er på engelsk.
Og til det som justuniverse skriver, så kan du bare ændre det tilbage når du har besøgt skats hjemmeside.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-07 10:09

default = standard (standard niveau)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-07 10:10

btw - mon ikke du skal logge ind som ejer/administrator for at få oplysningerne vist ??? Hvis du bruger en begrænset brugerkonto kan det være årsagen

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 05-10-07 14:57

Hej igen

Der er ikke noget af det i skriver der virker desværre, så jeg håber på lidt mer at gører godt med, ellers ved ikke rigtig hvad jeg så skal gøre.

PS. Jeg har også prøvet at slå min firewall fra uden held.

Til miritdk
Nu ved jeg hvem du skriver til,(btw)men jeg er både ejer/administrator, så det ligger ikke der.

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 08-10-07 13:24

Hej swarn

Jeg tror fanen justuniverse taler om er fanen lige efter sikkerhed - Beskyttelse af personlig oplysninger.

Nederst er der blokering af pop op-vinduer, her kliker du på Indstillinger.

På næste billede kan du indtaste www.skat.dk i linien under Adressen på webstedet, du vil tillade pop op-vinduer fra. Herefter klikker du på Tilføj-knappen så den kommer til at stå i rammen nedenunder.

Hilsen f.larsen

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 17-11-07 14:16

Tak for svaret bjarnebr.
OK.
Hilsen Hans