/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer vil ikke!
Fra : Nesdam143
Vist : 2829 gange
40 point
Dato : 04-10-07 19:59

Hej med jer.

Jeg har gennem årene installert mange printe.

Når jeg skal installer den på Vista opstår der problemer, den vil ikke.
Vi taler om Canon M600, som jer komen lidt videre i, men den vil ikke rigtig.

Lexmax den vil slet ingen ting.

HP står helt af.

Er der hjælp at hente der ude.

VH Nesdam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 20:03

Ja - spørg microsoft......

Vista VIRKER IKKE Som den skal.....

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 04-10-07 20:56

Har du opdateret Vista for nylig?

Ved sidste opdatering fik jeg pludselig min gamle HP til at køre - så efterhånden er VISTA tålelig

Per

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-10-07 21:31

refi er bare old fasion og er ikke med på det nye endnu.

Vista er efterhånden ved at være ok. Det kræver bare lidt søgen efter de rigtige drivere til alt sit "gamle" hardware

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 21:59

Citat
Vista er efterhånden

Jaaaa - efterhånden....

Men der mangler STADIG en del....

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 04-10-07 22:16

Tak for hjælpen.

Jeg syntes det noget lort

Accepteret svar
Fra : jivi

Modtaget 40 point
Dato : 05-10-07 22:01

Har også bøvlet med at få VISTA sat op til Canon Pixma printer. Det kunne ikke lade sig gøre ved at downloade driver fra hjemmeside og få den sat op på den måde. Fik det råd at downloade driver på en anden maskine og brænde den på en skive og lægge den ind på VISTA maskinen. Nu ville VISTA pludselig gerne lege med, selvom prineren skulle opstættes manulet. Men det virker her.

Godkendelse af svar
Fra : Nesdam143

Dato : 06-10-07 10:30

Tak for svaret jivi.

Jeg vil prøve.

Kommentar
Fra : connel

Dato : 17-11-07 09:24

Jeg har en Canon S900 farveprinter som har kørt perfekt, men nu får jeg beskeden at "printeren svarer ikke". Der er nye patroner isat. Den har været afmonteret i længere tid, er der batteri backup i en printer. ?