/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nokia vil ikke vises på pc
Fra : wattamamma
Vist : 492 gange
95 point
Dato : 04-10-07 19:09

hej
jeg har en nokia 6120 og den vil ikke tilslutte sig med pc'en. man kan, godt nok sætte usb stikket i og vælge tilstand på telefonen men så kommer jeg ikke videre.
jeg har prøvet at geninstallere pc suite og installere en driver der hedder PL-2303 uden held.
telefonen virker godt på min anden computer så det kan ikke være kablet.
jeg har tidligere haft windows xp sp1 installeret hvor det virkede men nu har jeg sp2.
jeg tænkte på om at der på mobilen ikke kan gemmes flere computer oplysninger, så jeg har prøvet med et program at slette pc-suite fra telefonen men jeg måtte ikke komme ind i mappen sys fordi den er sikret hvor jeg tror det ligger.
nogle ideer?
ville gerne kunne give flere points men det har jeg ikke.

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 05-10-07 10:44

Kører dine 2 computere præcis samme windows programmer eller ?

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 07-10-07 17:33

nej den ene på vista som virker, og den anden på xp sp2

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 09-10-07 11:38

det lyder underligt.. jeg kan ikke få min nokia til at virke på vista. hver gang jeg tilslutter kablet, genstarter den..

Kommentar
Fra : wattamamma

Dato : 09-10-07 22:36

det lyder ikke sjovt at computeren genstarter af den grund...

skide nokia

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 10-10-07 15:49

nej, hver gang jeg når til at skal sætte datakablet i USB stikket, så laver den blå skærm og genstarter i fejlsikret..

Kommentar
Fra : yodonvito

Dato : 10-10-07 17:09

det lyder også nederen