/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
tv-shop udstyr
Fra : 0alfen0
Vist : 1115 gange
25 point
Dato : 03-10-07 09:28

hej, jeg har et problem, jeg vil vildt gerne have en pænere krop, flad mave, pænere lår. Jeg har set på tv-shop at man kan købe sådan nogle bælter som gør noget så man bliver helt vildt pæn, men virker det??? jeg kender ikke selv nogen der har prøvet det, så nu spørger jeg jer:)

hilsen
alf

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-07 09:45

Nej, det virker ikke.

TV.shop-ting er noget bras, for dyrt, virker ikke, kan ikke holde, og er i nogen tilfælde endda skadelige for kroppen at bruge.

Og hvis det bælte du omtaler er et af dem med elektroderne på, så gør det P.....ondt at bruge, har jeg hørt flere steder fra, og det virker ikke.......det eneste der bliver flad er din tegnebog

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 03-10-07 09:55

Desværre har Dova ret!!
Hvis der på et tidspunkt er nogen der opfinder noget der har dokumenteret effekt, bortset fra konstant træning, er det så stor en nyhed at det vil blive udsendt på samtlige TV-kanaler.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-10-07 09:59

Hold nallerne væk, fra TV-shop (ligesom dova siger).

Hvis det er det bælte med elektroder (som dova også omtaler) kan de købes i Føtex. Jeg mener de koster Kr. 100-150 og er ikke særlige gode (kender en der har købt, og brugt det 2 gange).

Der findes ingen "vidunder"maskiner eller kure, hvor man ikke selv skal arbejde for sagen, men der findes 1000vis af firmaer, der gerne vil sælge det til dig. Hvis der virkeligt var nogen, der fundet "de vise sten" havde vi jo nok hørt om det.

Så spar pengene, og hop op på cyklen i stedet for.

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-10-07 10:30

Jeps, nallerne væk.
Jeg har af og til set TV-shop varer i butikker
til en brøkdel af prisen i TV.
Men det er lort, jeg ville aldrig købe skidtet
lige meget hvad det koster.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 03-10-07 12:13

Det virker kun når lufttemp. er over 0 grader.
Jeg prøvede på min snemand sidste vinter.

Accepteret svar
Fra : lilleli

Modtaget 25 point
Dato : 03-10-07 12:34

hej - nej nej nej - det virker ikke alene med disse aparater - man skal selv yde noget også... men de kan dog være en hjælp i forbindelse med en diet eller kostomlægning - og andet motion... Der er bare ikke nogen nem vej til noget her i livet...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-10-07 13:44

En måde, samme princip, er at lade manden
bruge dig som boksebold.
Prøv det.

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 03-10-07 15:05

Tak for svaret lilleli. så må jeg prøve på den hårde måde:( det andet virkede bare så dejligt overskueligt...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-10-07 15:30

Hvorfor tror du, at der er så mange firmaer, der gerne vil sælge dig noget ubrugeligt lort ???

Der går millioner af mennesker i fælden hver dag !!!

Alle mennesker ønsker at slanke sig, se bedre ud, osv. men kan ikke lige se hvordan man skal sætte mange timer af, om ugen til projektet.

Så er det nemmere, lige at få noget ind af døren, til kun Kr. 49,95 om dagen, de næste 3 mdr.!!

Ja, for så har man da gjort noget!!!

Husk på det gamle kloge ord: DER ER EN MERE IDIOT I VERDEN, END DU REGNER MED !!!

MVH