/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
No signal input
Fra : Cartman
Vist : 557 gange
200 point
Dato : 03-10-07 05:50

Kæmpe problem.
Periodisk ( der kan gå flere dage imellem) forsvinder signalet til min skærm. Tilsyneladende kører computeren, men den kan ikke genstartes eller slukkes. Kun på stikkontakten. Hvad er der galt???
Mit cd og dvd drev fungerer heller ikke når fejlen opstår.

Bedste hilsener
Carrtman

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 06:57

strømmangel - prøv at checke der ikke er et kabel der sidder løst - det kan selvfølgelig være noget andet men jeg oplever det mange steder sådan med mellemrum

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-10-07 07:28

Jeg vil tippe på en defekt ramblok.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 03-10-07 09:59

Hvor længe har du haft den??

Har du skiftet noget ud i mellemtiden?

Hvilket grafikkort sidder i onbord eller??

Hvor stor er din Strømforsyning?

Det kan måske skyldes at dit bundkort har fået en fejl eller at dit grafikkort sidder løst og bundkortet så mister forbindelsen til det hele

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 07-10-07 08:54

Hej Alle
Jeg har efterset alt. Det er en meget periodisk fejl. Den kørte hele dagen igår uden problemer.
Så jeg lukker spørgsmålet og skifter måske hele pcèn hvis den driller igen.