/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
viasat
Fra : frankthomsen64
Vist : 4211 gange
50 point
Dato : 02-10-07 19:28

Hej

Er der nogen der en e-mail adresse på Viasat.

Irriterende at den ikke er til at finde på deres hjemmeside

Frank

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-10-07 19:47

velkommen i klubben af utilfredse kunder. de har ikke lyst til at modtage din opsigelse. derfor ingen mailadresse.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 02-10-07 19:49

DER STÅR IKKE NOGEN EMAIL ADR NOGEN STEDER,
SÅ DET TROR JEG SLET IKKE DE BRUGER.

DU MÅ RINGE ELLER SENDE ET GAMMELDAGS BREV.

MVH AG 112

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 02-10-07 19:54

Prøv med kundeservice@viasat.dk eller information@viasat.dk
Sørg for, at sende en modtagelseskvitering med. Så kan du i det mindste se om de har læst den, hvis de altså kvittere.
Men du kunne jo også bare ringe til dem?

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 02-10-07 19:58

det er nemt at komme ind, men forbandet svært at komme ud igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-07 20:01

Skriv til bossen

Kim Poder , adm. direktør Viasat
Telefon: 20 95 26 66
E-mail: kim.poder@viasat.dk

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-10-07 21:05

Du ska' da ha' VIASAT - det koster jo kun 10 kr...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-07 21:37

her er email adr til viasat sport a/s finance.sport@mtg.dk
(fundet via cvr registret)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-07 21:40

Citat
Du ska' da ha' VIASAT - det koster jo kun 10 kr.

Canal Digital.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-07 21:42

tv3@viasat.dk

Denne skulle virke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-07 21:44

Men men men.....

Hvis det er for at opsige abo, ville jeg skrive et brev eller sende en telefax......

Allermindst bede om kvittering for mail.....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-07 22:54

Ahhhhh.... se hvad jeg fandt
http://www.viasat.no/cm/2.10/2.120/1.381

her kan du emaile til viasat ............ men det er i norge

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 03-10-07 09:32

Hej.

Hvis du vil opsige abo. ville jeg sende et anbefalet brev og gemme alt dokumentation og kopi af breve.

Husk at chekke opsigelsesperioden og den går ikke med et år mere, jeg kæmpede længe med dem men fik til sidst brev fra deres advokat at de havde henlagt sagen.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-10-07 11:15

der står da i deres kontrakt at der er 12 mrd opsigelse ??? gælder det ik mere ??? er det det samme for canal digital.

Kommentar
Fra : ibea

Dato : 03-10-07 11:29

Hej.

Jeg har været medlem hos Viasat i mange, mange år. Nu har jeg sagt mit medlemsskab op,
idet jeg konstant har betalt næsten dobbelt så meget, som fimaet nu annoncerer med til nye
kunder. Jeg talte med kundeservice og bad om en e-mailadresse, dajeg meldte mig ud.
Svaret fra kundeservice var: vi har ingen e-mailadresse - man ville have udmeldelsen skrift-
lig. Det fik man og jeg fik besked på at udmeldelsen først kunne træde i kraft om 3 måneder.
14 dage før signalet skulle slukkes, modtog jeg et brev fra Viasat hvori man skrev, at jeg omg.
skulle returnere deres parabolkort. Jeg sendte først parabolkortet retur, den første dag efter
at mit medlemsskab ophørte. 14 dage efter afsendelsen af parabolkortet modtog jeg en reg-
ning fra Viasat på kr 1000,- for bortkommet parabolkort. Jeg ringede omg. firmaet op og fik
den besked: parabolkortene bliver sendt til en anden adresse, men man ville undersøge sa-
gen. Man har åbenbart fundet kortet, for jeg har ikke hørt mere fra dem, bortset fra at jeg
er blevet ringet op at firmaet fem gange om aftenen. Man kunne ikke forstå, hvorfor jeg havde
sagt mit abonnement op. Endnu en gang måtte jeg forklare: at jeg ikke vil betale så meget,
når man i reklameindslag tilbød samme vare til ca halv pris. Hertil svarede man: du kunne
jo bare have ringet til kundeservice, så havde vi omgående sat din pris ned til den vi annon-
cerer med i reklamerne. Sidste udspil var fra Viasat: Du kan få "Guldpakken" til kr 195,- pr
måned og så vil vi give dig 2 måneder gratis, såfremt du bruge din gamle parabolmodtager.
Derpå svarede jeg: rend mig et vist sted. Nu har jeg fået fred og jeg har købt mig en free on
air parabolmodtager og har nu ca 600 kanaler at vælge imellem.