Hej.
Jeg har været medlem hos Viasat i mange, mange år. Nu har jeg sagt mit medlemsskab op,
idet jeg konstant har betalt næsten dobbelt så meget, som fimaet nu annoncerer med til nye
kunder. Jeg talte med kundeservice og bad om en e-mailadresse, dajeg meldte mig ud.
Svaret fra kundeservice var: vi har ingen e-mailadresse - man ville have udmeldelsen skrift-
lig. Det fik man og jeg fik besked på at udmeldelsen først kunne træde i kraft om 3 måneder.
14 dage før signalet skulle slukkes, modtog jeg et brev fra Viasat hvori man skrev, at jeg omg.
skulle returnere deres parabolkort. Jeg sendte først parabolkortet retur, den første dag efter
at mit medlemsskab ophørte. 14 dage efter afsendelsen af parabolkortet modtog jeg en reg-
ning fra Viasat på kr 1000,- for bortkommet parabolkort. Jeg ringede omg. firmaet op og fik
den besked: parabolkortene bliver sendt til en anden adresse, men man ville undersøge sa-
gen. Man har åbenbart fundet kortet, for jeg har ikke hørt mere fra dem, bortset fra at jeg
er blevet ringet op at firmaet fem gange om aftenen. Man kunne ikke forstå, hvorfor jeg havde
sagt mit abonnement op. Endnu en gang måtte jeg forklare: at jeg ikke vil betale så meget,
når man i reklameindslag tilbød samme vare til ca halv pris. Hertil svarede man: du kunne
jo bare have ringet til kundeservice, så havde vi omgående sat din pris ned til den vi annon-
cerer med i reklamerne. Sidste udspil var fra Viasat: Du kan få "Guldpakken" til kr 195,- pr
måned og så vil vi give dig 2 måneder gratis, såfremt du bruge din gamle parabolmodtager.
Derpå svarede jeg: rend mig et vist sted. Nu har jeg fået fred og jeg har købt mig en free on
air parabolmodtager og har nu ca 600 kanaler at vælge imellem.