/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slet min profil hos Jer!
Fra : SimpleSimon
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 02-10-07 18:01

Slet mit medlemskab hos Jer - omgående!

Beskidte møgsvin.

Politiet er underrettet!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-10-07 18:07

Det er bare 10000 gang du laver sådan et indlæg. Jeg må le...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-07 18:10

Det sker hver gang SimpleSimon er endt i glemmebogen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-07 18:11
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-07 18:24

En simpel figur som simplesimon
med lav iq er en slet person.

Flyt hjem til mor.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-07 18:29

LOOOL Når bare politiet er underrettet så skal der nok ske noget De har alligevel ikke andet at lave, end at tage sig af den slags småtkørende idioter som dig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-07 18:41

Hvordan gik det med din internationale toplederstilling.
Det lyder som om du er kommet et skridt videre.
Dit sprogniveau er da højnet en del - som jeg ser det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-07 18:49

Citat
Kan kun undskylde mig med, at jeg netop er kommet med i dette forum og ganske givet fumler lidt rundt i det.
Det gør du da stadigvæk, 1½ år efer din bemærkning.

Hvad er der galt med dig lille steen?? Har du prøvet alt..... Der må være hjælp at hente

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-07 18:51

Alkoholfri uge.
Der ligger problemet.
Du må nøjes med en drink i mælkebaren.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-10-07 18:55

Hvorfor brugte du ikke styrthjelm?????????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-07 19:49

Du har da også haft travt med at råbe op (bl.a. Dr debat)
Så jeg forstår godt hvis du helst vil ud af de stader hvor du har været.
Men som din uddannelse henviser til ved du nok også, at udtalelser ikke altid er lette at trække tilbage når de først er sagt.
på dine vejne.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 02-10-07 22:02

Underligt, det ser da ud som om Kandu har hørt dine bønner, sjældent at de hører hvad vi brugere siger, din profil er da blacklistet at kandu??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-07 22:08

Hvad så med point..................ska vi dele.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-10-07 10:45

Hmmm, der mangler en "klaphatsmiley", så du "SimpleSimon" må nøjes med et stort .

Jeg synes virkelig du har hævet det intellektuelle niveau med dette, og seneste, tankevækkende indlæg.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-10-07 10:48

PS: Måske var der noget du overså, da du meldte dig på kandu.dk

Citat
Velkommen til Kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper og vidensdeling.

Det står aller øverst på forsiden!

Så bi en stund, og høst lidt erfaring fra menigmand der hjælper hinanden med at løse både store og små, teoretiske og praktiske problemer i hverdagen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-07 11:13
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-07 12:12

Citat
Beskidte møgsvin.

Politiet er underrettet

Berpox....Der såmænd ingen grund til at holde på den og nu er han jo i øvrigt blokeret af Kandu. Hvad skulle Kandu dog med sådan en nulbon

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-10-07 12:28

Mon ikke det er dennte tråd http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=82917

Sammenlignet med dette tip http://www.kandu.dk/Tip13505.aspx

som har gjort udslaget. Brugeren havde på daværende tidspunkt sit eget billede i sin profil.

Til orientering, så snager jeg ikke, men husker

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-07 17:23

Citat
SimpleSimon (Blacklistet af kandu.dk)
Medlemsnummer : 250379

Så mangler de BARE at svare andre brugere.

Og udbetale de Præmier brugerne har tilgode.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-07 18:23

Ohøj Disken - - - - - - - jeg har fået tilsendt guldet.

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 07-10-07 19:02

Okay.. Jeg er lidt forvirret her .. hvad har kandu.dk gjort galt? kan du da ikke bare slette dig?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-10-07 20:52

Problemet er løst. Så ingen grund til bekymring.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-10-07 21:06

Girlpower > Nej, man ikke slette sin profil her på kandu.dk. Your´re member for life.

Men SimpleSimon har flere gange udtrykt, skal vi sige negativt, om sit medlemsskab her på kandu.