/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
telekort til mobil
Fra : joker138
Vist : 974 gange
100 point
Dato : 02-10-07 15:43

hvis man har købt et telekort og indkode det man skal og mobilen siger god for det. Men når man så skal til at bruge mobilen, for man af vide at der ikke er penge på, det viser sig at deres system har været gået ned og der ved ikke har kunne registrer, de penge man har sat ind på telefonen (200 kr.) sige de at man bare skal gentaste koden, men da mobilen har sig ok så smed jeg kopungen med koden væk. CBB vil ikke gøre noget, de siger bare afligt jeg kan bare købe et nyt kort, så jeg er med til at betale til deres jullefrokost smil. Nej kan man klage nogle steder eller skal jeg bare sige når ja og så fortælle det til andre at de skal ikke bruge CBB

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-07 15:51

Du har godt nok været meget uheldig.

Du kan da prøve at skrive til dem, de ved jo nok om de har haft nedbrud.

...men da du ikke kan bevise noget, ville jeg hvis jeg var dig, droppe at gøre mere

Kommentar
Fra : Ronni2200

Dato : 02-10-07 16:42

Deres system har været nede. havde samme problem igår aftes. men fik af vide at pengene var registreret, og jeg kunne bruge telefoner når systemet var oppe igen. og det virker fint nu. så mon ikke dine penge bliver registreret og du kan bruge din telefon inden længe?
Held og lykke.

Ronni

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-07 19:16

Hvis du har været dum nok til ast smide kvitteringen væk INDEN du har kontrolleret om beløbet er der.....

Ja så har du ikke fortjent bedre.....

Hvordan har du egentlig båret dig ad med det - den fortæller dig da til slut om det er iorden eller ej ......