/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Firefox
Fra : svendmogensen
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 02-10-07 09:24

Når jeg skal ind på en website, kommer der en rude der fortæller at windows ikke kan finde side, og så går der 15 sec. pog så kommer den alligevel. Jeg bruger Vista.Et lille irritationsmoment. (Jeg bruge ikke explorer, da den ikke arbejder ret godt i Vista og går hurtigt ned. Er meget godt tilfreds med firefox)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-07 09:37

Du har vel sidste nye FireFox
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
og også installeret Java og Flash

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-07 16:09

Citat
(Jeg bruge ikke explorer, da den ikke arbejder ret godt i Vista og går hurtigt ned. Er meget godt tilfreds med firefox)

???????

- jamen, så er der jo ingen problemer...

PS: jeg kører XP pro & Vista Ultimate. IE7 kører perfekt i begge...

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 02-10-07 17:05

Jeg skrev et irritationsmoment, Når man får et nyt Vista bør det jo fungere.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 02-10-07 18:34

Svend, hvis man smider Vista.xxx ind på 10 forskellige maskiner, vil jeg gætte på at den opfører sig på 8-10 forskellige måder... selv Microsoft-folk vil ikke røre den med en ildtang. Men som skrevet, min fungerer... Nu er SP1 til Vista blevet udskudt!!! til 1ste kvartal 2008, men der er lys forude...

vh Steen

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 02-10-07 20:06

Tak for det. Men den har en pæn brugerflade. Så mon ikke den bliver god engang. Den var desværre installeret på min nye maskine

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-07 20:12

Du har vel opdateret den Vista.
Jeg startede en Vista home præmium for en nabo, og den opdaterede dælme mange filer.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 29-12-07 18:02

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-12-07 09:07

- velbekommen Svend og godt nytår...