/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Jumpstyle
Fra : CerwinVega
Vist : 458 gange
67 point
Dato : 02-10-07 02:00

Se lige disse gutter..det ser enormt skægt ud, at kunne sådan :D

Hvor kan man lære sådan noget.
Det er da top dollar og kunne jumpe sådan på et disco :D

http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-10-07 07:50

Det er da bare at gå i gang, der er jo ikke noget svært i det.. andet selvfølgelig at finde en at lege med

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 67 point
Dato : 02-10-07 08:19

hvis du ser ude til højre i når man bruger dit eget link, så er der faktisk jumpstyle tutorials.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 02-10-07 18:06

Det kunne da nok være sjovt nok hehe..

Eller den her alternative form: http://www.youtube.com/watch?v=QJoQ11ikXTk
Læg mærke til musikken på den, det er den originale JumpStyle sang: "DJ Coone - The Return".

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 13-10-07 19:42

Tak for svaret jomfruane.