/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sletning af Nero Burning Room
Fra : Nanabn
Vist : 595 gange
10 point
Dato : 01-10-07 22:26

Hej!

Jeg har en computer med Windows Vista Business.

Jeg installerede Ahead Nero Burning Room, som ikke virker optimalt, så jeg vil derfor gerne slette det.

Problemer er bare, at når jeg prøver at slette programmet via kontrolpanel-programmer & funktioner - fjern, så er det som om, den bare 'kører i tomgang' under sletningen uden at der sker noget....

Kan I hjælpe?

På forhånd mange tak!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-10-07 22:28

på Neros hjemmeside kan du finde et specielt program til at fjerne Nero.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-10-07 22:29

Det er der vist også på Nero CD'en

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 06-10-07 13:34

Hej

Det første indlæg i denne tråd er korrekt..
Du kan også søge på google med (nero cleaning tool) og så programmet frem. Du downloader simpelthen programmet og får det til at fjerne ALT med nero. Derefter genstarter du din computer.. og så skulle den være i orden

Har selv stået med samme problem.. og det var til at blive skør af