/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gemme sim kort data på nettet
Fra : lham
Vist : 4643 gange
100 point
Dato : 01-10-07 08:07

Jeg hørte et eller andet sted at der findes en GRATIS service hvor man kan gemme sine sim kort mobiltelefon data på nettet-hvor finder jeg det ?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-07 08:32

https://zyb.com/
- og det virker! Du skal blot have GPRS forbindelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-07 10:14

Citat
Du skal blot have GPRS forbindelse

Næhhhh...

Du behøver såmænd blot at kunne tilslutte din telefon til komputeren

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-10-07 11:02

Hvis du er Sonofon kunde (og har været det i mere end 4 måneder er det gratis at lave backup via Sonofons hjemmeside

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-07 11:36

Refi.... nu gik spørgsmålet jo på, om der var en gratis tjeneste på nettet....

Og det er der. ZYB virker med stortset alle telefoner der kan WAP/GPRS uanset teleudbyder, tidsbegrænsninger og meget andet pjat.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-07 11:56

Vi er da enige "berbox"

Men zyb virker med ALLE telefoner - blot de kan tilsluttes komputer.....

Det var bare det jeg ville pointere......

Selv en "gammel" Nokia 3510

Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-10-07 12:01

jeg har en sony erikson 750 i -ældre har aldrig haft den tilsluttet PC en ,men det kan den måske ? hvordan gør jeg det ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-07 12:32

Har du ikke fået et usb kabel sammen med telefonen.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-07 12:36
Kommentar
Fra : lham

Dato : 02-10-07 08:57

Refie
Jo der er et USB kabel , men så vil pc-en have en installationsdiskette-den må ham jeg købte den af have glemt at sende med -prøver at kontakte ham -og vender ellers tilbage- aner ikke om jeg har en GRRS forbindelse eller hvad det står for , men går udfra det er ligegyldigt ifølge dig

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-10-07 09:26

Hvis du ikke har softwaren installeret på PC'en så kan du bruge internettet, og den service der udbydes hos ZYB.

GPRS er blot, at du kan WAP'pe - altså gå på internettet med din mobiltelefon.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-10-07 07:42

berpox +refi
har fået disketten installeret og fået min udbyder CBB til at aktivere GPRS for mit nr. Når jeg forsøger at synkronisere virker det bare ikke Mobil skriver" Session mislykkedes kommunikation afbrudt" . Prøvet flere gange - hvad gør jeg forkert ?