/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lifehouse DVD
Fra : SubZero69
Vist : 423 gange
20 point
Dato : 04-02-03 02:12

Hej

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en DVD med Lifehouse? Der er måske slet ikke lavet en. Hvis der er nogen af jer derude der ligger inde med en så sig endelig til.

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 20 point
Dato : 05-02-03 01:30

hej sub

jeg har tjekket hvad jeg kan se af har de ikk udgivet noget endnu.. men det kommer nok men hvornår kan jeg heller ikk svarer på.. men det kan godt være andre der kan hjælpe dig.. det eneste du sådan set kan gøre at søge i udlandet om der er kommet noget der og bestil det hjem derfra.. hvis ikk du kan vente til det kommer her hjemme..

knus
angel *pøj pøj*

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 05-02-03 10:41

TAk for den angel.

Har forsøgt at lede, men ved ikke rigtig hvor jeg kan handle dvd'erne hjem. Har forsøgt amazon.com

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 05-02-03 19:02

så sæt det op som et spørgsmål det kan være der er andre der ved det.. jeg gør ikk da jeg ikkk handler udefra..

knus
angel

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-02-03 15:31

hej sub

jeg har en mail omkring lifehouse.. så hvis du ligger din egen sender jeg det til dig..

knus
angel

Kommentar
Fra : johnnyw

Dato : 26-08-03 00:10

Hej Angelica, Jeg har fået fat i at du underviser i Spansk - er det rigtigt - jeg skal til Spanien om nogle måneder og
mangler en til at friske mit spanske op - er det noget du kan hjælpe mig med - bor i københavn. Hilsen Johnny