/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Installation af Joomla! 1.0.13
Fra : avalodia1977
Vist : 2915 gange
20 point
Dato : 30-09-07 10:17

Er der nogen der kender et godt site, der beskriver hvordan man installerer og konfigurer Joomla! 1.0.13. Jeg synes ikke at Joomla.org og Joomla.dk beskriver det i dybden.

Jeg får nogle fejlmeldinger ved installation om path og tmp og lidt mere.

Men da Joomla! er ret udbredt må der da findes nogle gode steder på nettet.

/Avalodia1977

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 30-09-07 10:33

joomla.dk har en dansk oversættelse for installation, den har jeg fulgt
og installeret uden problemer. Vær opmærksom på, det er ikke hos
alle udbydere joomla kan installeres - og husk at CHMODE.

Kommentar
Fra : avalodia1977

Dato : 30-09-07 10:50

Jeg kører det hos one.com og jeg har tidligere haft 1.0.12 til at køre, jeg kan bare ikke finde nogen god intstallationsvejledning denne gang. Jeg har brugt CHMOD, så alle relevante mapper skulle være sat til 777.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 30-09-07 10:56

Har du prøvet at følge denne her, det var den jeg brugte også hos one.com uden problemer
http://joomla.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=39

Kommentar
Fra : avalodia1977

Dato : 01-10-07 09:05

http://joomla.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=39
beskriver noget af det, men jg hr brug for at få udpeget et par filer der lige skal rettes lidt til inden det kører optimalt.

/Avalodia1977

Kommentar
Fra : Kscbb

Dato : 14-10-07 10:25

Har du fået installeret det?

Ellers gå ind på one.com din adminstration, og klik under PHP indstillinger.
Sæt PHP til 4 i steden for 5.

Og prøv igen.

Der kan gå op til 15 min får det ændre PHP

Kommentar
Fra : avalodia1977

Dato : 14-10-07 14:51

Nej, det jeg søger efter er et par udvalgte filer der skal ændres lidt i.

/Avalodia1977