/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
usb enhed ikke godkent
Fra : jannekalle
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 30-09-07 09:37

har en dell dimenson 4550 med windows media center på og printer canon 4300 pixma, pc bliver ved med at skrive usb enhed ikke godkent, alle andre usb ting virker også når jeg flytter dem rundt, printer skiftet , windows om inst fra windows xp home til windows xp media center, synes ikke der er nået som hjælpe

kim

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-07 10:00

Sluk og tag printeren fra.
genstart comp
genstart en gang til
kør programmet som fulgte med din printer
genstart comp
sæt USB stikket til
tænd for printeren
Det skulle være det.

Hvis den forsøger at installere driver og spørger hvor - sa sørg for at den leder på den CD som hører til printeren.

Kommentar
Fra : jannekalle

Dato : 30-09-07 10:13

det hjalp ikke. jeg har selv købt 4 af disse printer og alle dem er instll og virker 100 %

kim

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-07 10:22

Så prøv at gå i enhedshåndtering og deaktivere den printerdriver

Og så prøv igen.

Eller > i enhedshåndtering at vælge egenskaber > driver > opdater driver > peg på din CD og ikke windows C:

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 10:45

e.c har givet dig svaret på, hvorledes problemet bør/kan løses. Hjælper det ikke, så tror jeg der er noget galt med printeren - har du prøvet i en af de andre PC'er... du skriver jo:
det hjalp ikke. jeg har selv købt 4 af disse printer og alle dem er instll og virker 100 %
Husk, dett er kun en fod-note... det er e.c som gav dig "opskriften"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-07 11:34

son e.c skriver er et [B]altid[/B]vigtigt at en printer ikke installerer sig selv med hjuælp af en af windows standard drivere. For så virker de ikke.
Derfor skal man altid installere softwaren fra den medfølgende cd og først plugge printeren i når softwaren beder om det.

Kommentar
Fra : jannekalle

Dato : 30-09-07 15:43

printeren er lige blivet byttede og det hjælp ikke, nej jeg har ikke prøvet med en af mine egne printer da pc og printer står langt fra hindanden og har brugt install software der var med printer

kim

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-09-07 16:48

pc og printer står langt fra hindanden >>>>>>>>>>>>>>>>

hvor langt er det, og hvad er de forbundet med

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-07 18:16

ja for et USB kabel er jo max 5 m for ikke at tabe hastighed